اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

شعار «مرگ بر آمریکا» ثابت و استوار در جامعه باقی می‌ماند

امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا همواره با ایران اسلامی دشمنی می‌کند و در همین راستا شعار «مرگ بر آمریکا» ثابت و استوار در جامعه باقی خواهد ماند.

شعار «مرگ بر آمریکا» ثابت و استوار در جامعه باقی می‌ماند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تأکید بر گرامیداشت روز 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، چراکه در این روز اتفاقی مهم روی داده است.

وی با اشاره به سه حادثه مهم و تاریخی روز ملی 13 آبان یادآور شد: سه حادثه مهم تبعید امام (ره)، شهادت دانشجویان در سفر نیکسون به ایران و تسخیر لانه جاسوسی از حوادث این روز به شمار می‌روند که هر سه ارتباط مستقیمی با دشمنی آمریکا به عنوان استکبار جهانی با ایران دارد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ایرانیان خصومت‌های استکبار جهانی را هیچگاه فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: امسال پیام مهم این روز این است که دشمنی آمریکا را فراموش نکرده و دل به وعده‎ها و لبخندهای دروغین آنها نبندیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا همواره با ایران اسلامی دشمنی می‌کند و در همین راستا شعار «مرگ بر آمریکا» ثابت و استوار در جامعه باقی خواهد ماند.

مغیثی درخواست مذاکره از سوی آمریکا را حربه‌ای دروغین عنوان کرد و افزود: آمریکایی‌ها بدین طریق می‌خواهند بیشتر به اهداف شوم خود برسند وگرنه اگر راست می‌گفتند به همان نسبتی که ایران کوتاه آمده و حاضر شد با آنها صحبت کند، این‌ها نیز باید کوتاه آمده و مسائل را رعایت می‌کردند.

وی گفت: این مسئله باعث شد بدانیم دشمن همواره دشمن بوده و وعده‌های آنها خائنانه است و نباید دل به گفته‌های آنها ببندیم.

امام جمعه نهاوند در پایان اذعان کرد: واقعه 13 آبان از اهمیت و جایگاه ویژه‏‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار شده و همچنان در صحنه مذاکرات و برخوردهای بین‌المللی اثرگذار است که باید همواره گرامی داشته شود.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول