اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد 13 آبان شهرستان‌های استان تهران:

شعار مرگ بر آمریکا در ژن ملت ایران است

رئیس ستاد 13 آبان شهرستان‌های استان تهران گفت: شعار مرگ بر آمریکا در ژن ملت ایران است.

شعار مرگ بر آمریکا در ژن ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنایات آمریکایی‌ها بیش از نیم قرن است علیه مردم ما وجود دارد و امروز تبدیل به زخم‌هایی عمیق شده است.

وی با تقبیح اظهارات شرمن اضافه کرد: همین امر سبب شده تا شعار مرگ بر آمریکا در ژن ملت ایران وجود داشته باشد و تبدیل به فرهنگی در ملت ما شود، آن وقت خانم شرمن در اقدامی قبیح ملت ایران را فریب‌کار می‌خواند، هیچ جای تاریخ مظلوم را فریب‌کار ندانسته‌اند، این آمریکایی‌ها هستند که مغرور، زورگو و غیرقابل اطمینان هستند.

وی خاطرنشان کرد: کودتای 28 مرداد 32، کشتار دانشجویان آزادی‌طلب و سرکوب خونین فریاد حق‌طلبانه مردم در 15 خرداد 42، قانون کاپیتولاسیون و ... همه و همه از جنایات و زورگویی‌های همین آقایان آمریکایی است.

محمودی افزود: آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب نیز  با راه‌اندازی کودتای نوژه و هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام و فرستادن بمب‌های شیمیایی علیه مردم ایران دشمنی خود را ادامه دادند و ایران هیچ‌گاه جنایات آمریکا ضد مردم ایران و ملل مظلوم جهان را فراموش نکرده و هیچ‌گاه شعار مرگ بر آمریکا را از ادبیات سیاسی خود حذف نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز دشمنی‌ها و شرارت‌های آمریکایی‌ها با ملت ایران دو چندان شد، فیلم‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی ساختند، هواپیمای مسافربری ما را مورد حمله قرار دادند، در جنگ تحمیلی در واقع یک طرف جنگ آمریکایی‌ها بودند و دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است.

وی در ادامه افزود: دارایی‌های ملت ما را بلوکه کردند، در فتنه‌های 78 و 88 و تقویت گروهک‌های منافقان نقش برجسته‌ای دارند، در این شرایط معاون وزیر امور خارجه آمریکا در توهینی واضح اعلام می‌کند که فریب‌کاری در ژن ایرانی‌ها است، خیر، به ایشان عرض می‌کنم فریب‌کار شما هستید که دم از دوستی و مذاکره رو در رو می‌زنید اما در پشت سر دشمنی می‌کنید، تحریم‌ها را شدت می‌بخشید.

این مسئول با بیان اینکه علیرغم برخی ساده‌لوحی‌های داخلی راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: برخی از سیاسیون پیشنهاد دادند که رئیس‌جمهور از حضور مدیران دولتی در راهپیمایی 13 آبان خودداری کند که این نشان‌دهنده اوج سادگی برخی افراد است که هنوز ماهیت پلید استکبار و سردمداران آمریکا را نشناخته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: راهپیمایی 13 آبان در شهرستان‌های استان تهران نیز با شکوه و صلابت مثال‌زدنی برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر اعلام می‌شود:

اسلامشهر: تجمع در مصلی نماز جمعه در ساعت 10 صبح و با سخنرانی رحیم زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

پاکدشت: تجمع در میدان آزادگان در ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت

دماوند: از میدان امام خمینی به سوی میدان 17 شهریور از ساعت 10 صبح با سخنرانی افشار نادری، فرماندار دماوند

رباط کریم: از روبروی شهرداری تا مقابل گلزار شهدای امامزاده عمادالدین (ع) با سخنرانی فرمانده سپاه رباط کریم

شهریار: از مقابل ناحیه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) به سوی خیابان تختی و مصلی نماز جمعه و از مقابل مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) به سوی خیابان تختی و مصلای نماز جمعه

ورامین: از میدان امام حسین به سوی میدان امام خمینی از ساعت 10 صبح و تجمع خواهران از ساعت 9 صبح از گلزار شهدای گمنام به سوی میدان امام خمینی

انتهای پیام/2462/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول