اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان:

شعار «مرگ بر آمریکا» تا مرگ آمریکا ادامه می‌یابد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: طرح حذف شعار «مرگ بر آمریکا» اشتباه محض سیاسی بود و این شعار تا مرگ آمریکا ادامه می‌یابد.

شعار «مرگ بر آمریکا» تا مرگ آمریکا ادامه می‌یابد

محمود الفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه مردم ایران مانند گذشته روز ملی 13 آبان را گرامی خواهند داشت، افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت دانشجویان است که باید این روز همواره در اذهان مردم ایران ماندگار شود.

وی در خصوص طرح حذف شعار «مرگ بر آمریکا» تصریح کرد: حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نباید در شرایطی که ما در حال مذاکره با آمریکا بودیم، مطرح می‌شد و این اقدام اشتباه سیاسی محض بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان ادامه داد: در اینکه مردم در یوم‌الله 13 آبان جواب این افراد و دشمنان را خواهند داد، شکی نیست و آمریکا پاسخ قاطع خود از ایران را در این روز و از سوی مردم خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» از درون ملت ایران جوشش کرده است، اذعان کرد: سر دادن این شعار از سوی مردم، به جراحاتی که آمریکا بر ما وارد کرده مربوط می‌شود که بر این اساس مردم هیچ گاه خیانت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.

الفت بیان داشت: این شعار مسئله کوچکی نیست که از آن بگذریم، بلکه این شعار کوبنده تا مرگ کامل آمریکا ادامه می‌یابد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه این شعار نشأت گرفته از شعور ملت ایران و جراحات و صدماتی است که استکبار بر ایران وارد کرده است، اضافه کرد: صدمات و جراحاتی که استکبار بر ملت ایران روا داشته، موجب شده روحیه استکباری ملت ایران حفظ شود.

وی یادآور شد: ما به خاطر این روحیه استکبارستیزی شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نمی‌کنیم و تا زمانی که دولت آمریکا دست از استکبار برندارد، این شعار ادامه دارد.

الفت در پایان اضافه کرد: مردم روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و تاکنون نیز آن را نشان داده‌اند و این روحیه و شعارها در 13 آبان سال جاری و 13 آبان‌های بعد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول