اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش:

هم‎اندیشی مدیران ستاد همکاری‎های حوزه و آموزش پرورش برگزار می‌شود

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از برگزاری هفتمین هم‌اندیشی مدیران کمیته‎های ستادی همکاری‎های حوزه و آموزش و پرورش در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ماه در مشهد خبر داد.

هم‎اندیشی مدیران ستاد همکاری‎های حوزه و آموزش پرورش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی گفت: برنامه‌های ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی این ستاد، برگزاری نشست‌های تخصصی بین این 2 نهاد بزرگ آموزشی و دینی کشور است که در همین راستا کمیته‌های مدیریتی و استانی ستاد همکاری‌ها برای مرور برنامه‌ها جلساتی را برگزار می‌کنند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اظهار داشت: در همین راستا هفتمین هم‎اندیشی مدیران کمیته‎های ستادی همکاری‎های حوزه و آموزش و پرورش روزهای هفتم و هشتم آبان‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‎شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این هم‎اندیشی ارائه گزارش کمیته‎های ستادی و استانی به منظور انتقال تجربیات موفق و برنامه‎ریزی برای فعالیت‎های سال آینده و پیش‌رو و همچنین مرور سیاست‎ها و برنامه‎های مناطق پنج‌گانه است.

ملکی گفت: در این نشست 2 روزه پنج کارگروه تخصصی برگزار می‌شود که از آن جمله می‎توان به کارگروه تخصصی پژوهش، مدیریت و تشکیلات، آموزش منابع انسانی، تربیت و تبلیغ و برنامه‌ریزی درسی اشاره کرد.

دبیر ستاد همکاری‎های حوزه و آموزش و پرورش یادآور شد: در این نشست 2 روزه میهمانانی از وزارت آموزش و پرورش و مدیران حوزه علمیه خراسان حضور می‏یابند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول