اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان مطرح کرد

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی حرکت خلاف جهت آزادیخواهان جهان

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان گفت: حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نشانگر آن خواهد بود که در برخی از دوربرگردان‌های مسیر عقب‌گرد کرده‌ایم و خلاف جهت تمام آزادیخواهان عالم در حرکت هستیم که نباید این طور باشد.

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی حرکت خلاف جهت آزادیخواهان جهان

حیدرعلی‌ بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز 13 آبان اظهار کرد: این روز از چند جنبه از جمله بزرگداشت مقام امام راحل(ره)، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه پیام اصلی 13 آبان توجه به قدرت توحیدی و اعتماد و تبعیت از رهبری است، افزود: حفظ اتحاد و وحدت از دیگر پیام‌های این روز بزرگ به شمار می‌رود.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان تصریح کرد: نباید تاکتیک و حرکت مسئولان و سیاستمداران کشور به گونه‌ای باشد که کشورهای غربی و دشمنان این ملت را دچار سوء تفاهم کند.

وی بیان داشت:‌ ملت ایران اسلامی جزو السابقون و پرچمدار شعار «مرگ بر آمریکا» هستند و باید در این زمینه حمد و سپاس خداوند را به جای آورد.

بابایی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی نخستین پرچمدار و خط شکنی بودند که آمریکا را شیطان و سفارتخانه آن را لانه جاسوسی معرفی کرده و شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

وی با بیان اینکه بعد از 35 سال دنیا به این سمت و سو در حال حرکت است، ابراز داشت: پیشرفته‌ترین کشورها و متمدن‌ترین ملت‌ها نیز اذعان دارند که آمریکا شیطان است و از سفارتخانه‌های آن به عنوان مراکز جاسوسی استفاده می‌شود.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان یادآور شد: راه احقاق حق ملت‌ها، توسعه و گسترانیدن شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان مصداق و نماد نفرت از خودبرتربینی‌، مستکبران و قدرت‌طلبان است.

وی با اشاره به پیشنهاد برخی سیاستمداران در راستای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه داد: طرح این مطلب جای تأسف دارد زیرا ملت ایران اسلامی این مهم را به جهانیان آموخت و در سر دادن این شعار پیش‌قدم و و پیشقراول آزادیخواهان بود.

بابایی اظهار کرد:‌ اجرایی شدن این امر نشانگر آن خواهد بود که امروزه در برخی از دوربرگردان‌های مسیر عقب‌گرد کرده‌ایم و خلاف جهت تمام آزادیخواهان عالم در حرکت هستیم که نباید این طور باشد.

وی بیان داشت: حذف این شعار مصداق ترس برخی سیاسیون از معادلات جهانی است که تنها راه نجات را در سازش با آمریکا می‌دانند، در صورتی که این طور نیست.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه آمریکا به عنوان قدرت شیطانی در دنیا شناخته شده است، گفت:‌ در روزگاری که شعار «مرگ بر آمریکا» در حال فراگیر و عالم‌گیر شدن است چرا ما باید خلاف جهت ملت‌های آزادیخواه عالم حرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ملت ایران پرچمدار این شعار و الگوی دیگر ملت‌های آزادی‌خواه به شمار می‌رود نباید ذره‌ای از آن عدول کنیم.

بابایی بیان داشت: برخی از سیاستمدارانی که تصور می‌کنند بر زبان دیپلماتیک و محاوره‌ای جهان تسلط دارند چرا متوجه رفتار جسورانه آمریکا در مقابل رفتار نرم خود نیستند.

وی با بیان اینکه این سیاستمداران باید موضع خود را تغییر داده و موضع ملت ایران را قبول کنند، گفت: راه پیشرفت و برون‌رفت از مشکلات کشور در گرو اتحاد و همبستگی و شعار «مرگ بر آمریکا» است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان ابراز داشت: شعار «مرگ بر آمریکا» نماد نفرت از هر گونه زشتی و پلیدی، زیاده‌خواهی، زورگویی، خودبرتربینی و مستکبران است.

وی با بیان اینکه امسال نیز این شعار در 13 آبان در کشور طنین‌انداز می‌شود، تأکید کرد: گاهی قرن‌ها طول می‌کشد تا این گونه موضوعات اجتماعی و عالم‌گیر شوند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: رواج شعار «مرگ ‌بر آمریکا» بعد از 35 سال و الگو شدن خوی استکبارستیزی ملت ایران در بین ملت‌‌های آزادی‌خواه نشان از درستی راه ملت ایران است.

انتهای پیام/89006/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول