اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

طرح یادآوران معروف در مدارس کردستان اجرا می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از اجرای طرح یادآوران معروف در مدارس استان خبر داد.

طرح یادآوران معروف در مدارس کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌‌مرادی صبح امروز در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه کردستان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، گفت: همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر ویژه برنامه‌هایی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح یاد‌آوران معروف در سطح مدارس استان خبر داد و با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و نقش آموزش و پرورش در احیای این فرایض الهی، اظهار کرد: رویکرد اصلی ما در اجرای امر به معروف و نهی از منکر اصلاح و ارشاد است.

الله‌‌مرادی به جایگاه ارزشی آموزش و پرورش در نظام اسلامی پرداخت و گفت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دستورالعمل طرح یادآوران معروف به مدارس ارسال شده است، خواستار اقدامات تبلیغی و توجیهی در سطح مدارس شد.

وی بر اجرای برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و مدارس تاکید کرد و خواستار فرهنگ‌سازی این دو فریضه در سطح مدارس و آشنا کردن دانش‌آموزان با این مهم شد.

انتهای پیام/79007/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول