اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس در کوتاه‌ترین زمان نتیجه داد

پایان چشم‌انتظاری دانش‌آموزان عشایر ریگان برای دیدن روی گُل معلم‌ها

چشم‌انتظاری 80 دانش‌آموز عشایری مدارس منطقه تک‌فرهاد ریگان برای بهره‌مندی از معلم با پیگیری‌های خبرگزاری فارس پایان یافت.

پایان چشم‌انتظاری دانش‌آموزان عشایر ریگان برای دیدن روی گُل معلم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در پی درج گزارش خبرگزاری فارس در روز گذشته ششم آبان ماه جاری با عنوان «دانش‌آموزان عشایری ریگان چشم‌انتظار معلم» سه معلم راهی مناطق عشایری تک‌فرهاد ریگان شدند.

پس از انتشار گزارش خبرگزاری فارس مبنی بر کمبود معلم در مناطق عشایری پیگیری‌های مسئولان شهرستان ریگان در این زمینه آغاز شد و بلافاصله سه معلم راهی مناطق عشایری تک‌فرهاد ریگان شدند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: در پی درج گزارش نبود معلم در چهار روستای کشنل‌کل، گرانریک، گلادون و تک‌فرهاد صبح امروز سه معلم راهی مناطق عشایری شهرستان ریگان شدند.

محمدصادق دادالله‌پور افزود: این معلمان با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ریگان برای تعلیم به دانش‌آموزان به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این مناطق جزو مناطق آموزش و پرورش عشایری است با پیگیری‌های صورت گرفته این امر در شهرستان ریگان محقق شد و دانش‌آموزان از امروز تعلیم و تربیت را فرا می‌گیرند.

زینب کوچولو که دیروز اشک در چشمانش به دلیل نبود معلم حلقه زده بود، امروز با لبخند و اشک شوق به استقبال معلمش می‌رود تا با حضور وی بتواند، خوب درس بخواند.

بهمن سابکی که کلاس سوم ابتدایی است هم قول می‌دهد که خوب درس بخواند و معلمی شود و به عشایر کمک کند.

مریم سابکی که دیروز می‌گفت ما شانس از معلم نداریم، اما امروز خوشحال است که شانس این را دارد که مسئولان دلسوز هستند و همیشه به فکر مردم مناطق محروم هستند و خدا را شکر می‌کند.

بچه‌های عشایر روستای تک‌فرهاد با هم عهد می‌بندند که از امروز با جدیت درس بخوانند تا بتوانند خدمات مسئولان را جبران کنند و منطقه خود را با درس خواندن آباد کنند.

والدین این دانش‌آموزان هم با تقدیر از خبرگزاری فارس می‌گویند: اگر این گزارش از منطقه ما کار نمی‌شد، بچه‌هایمان همچنان بی‌معلم مانده بودند.

===================

گزارش و عکس از موسی ملاییان

===================

انتهای پیام/80014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول