اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا :

18 درصد دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی از آذربایجان‌شرقی بوده است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گفت: امسال تعداد دانش‌آموزان اعزامی استان به مناطق عملیاتی سه برابر شده که 18 درصد از دانش‌آموزان اعزامی کشور به این مناطق را به خود اختصاص داده است.

18 درصد دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی از آذربایجان‌شرقی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، نادر ارسلانی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور اظهار کرد: امسال تعداد دانش آموزان اعزامی استان به مناطق عملیاتی سه برابر شده که 18 درصد از دانش‌آموزان اعزامی کشور به این مناطق را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی سعی کرده با اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی کشور، گامی مؤثر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده بردارد.

ارسلانی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در مرحله نخست، از 22 مهر تا 20 آبان جاری است، افزود: در این مرحله 75 درصد دانش آموزان( 15 هزار و 582 نفر) از مدارس پسرانه  استان با 371 دستگاه اتوبوس، عازم مناطق عملیاتی کشور می‌شوند.

وی با اشاره به اقامت دو روزه دانش آموزان اعزامی راهیان نور، آشنا شدن با زندگی‌نامه شهدا، بازدید از مناطق مرزی و عملیاتی والفجر 2 و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را از جمله بخش‌های این اردو برشمرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی افزود: مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از مدارس پسرانه استان از 28 دی تا 20 بهمن بوده که شرکت کنندگان در مدت چهار روز اقامت از مناطق عملیاتی جنوب دیدن می‌کنند.

به گفته وی از 27 آبان تا 28 آذر و نیز 22 بهمن تا 12 اسفند امسال، مراحل سوم و چهارم اعزام دانش آموزان از مدارس دخترانه استان به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/60001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول