اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

بیش از 20 عنوان برنامه دانش‌آموزی در مهدیشهر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

بیش از 20 عنوان برنامه دانش‌آموزی در مهدیشهر اجرا می‌شود

منصور شوقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه با شعار «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‎ساز امروز، آینده‌ساز فردا» است.

وی با بیان اینکه بیش از 20 ویژه‎برنامه برای هفته بسیج دانش‌آموزی در نظر گرفته‌ایم، گفت: دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی با امام جمعه مهدیشهر، هم‌اندیشی نخبگان بسیجی در عرصه‌های مختلف با فرماندار شهرستان، برگزاری آیین سراسری صبح‎گاه ایثار و شجاعت در مدارس از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است. 

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان و دانش‌آموز شهید شاخص سال طاهره‎سادات هاشمی در دبیرستان بنت الهدی شهمیرزاد، افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، دیدار با خانواده دانش‌آموز شهید نجفعلی قادری در چاشم و برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاهی از فعالیت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کربلای سپاه مهدیشهر، برگزاری حلقه‌های صالحین و گروه‌های تربیتی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» برای واحدهای امیدان در راهپیمایی 13 آبان و عطرافشانی گلزار شهدای چاشم از برنامه‌های دیگری بود که شوقانی به آن اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر در ادامه تعداد واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان مهدیشهر را 47 واحد مقاومت در مدارس عنوان کرد و گفت: چهار مدرسه دیگر واحد مقاومت ندارند که در حال پیگیری برای تصویب تشکیل واحدهای مقاومت در این مدارس هستیم.

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول