اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری:

انتخاب مدیر اجرایی توانمند روستا رسالت اصلی شوراهای اسلامی روستایی است

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب مدیر اجرایی توانمند برای روستا از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی روستایی است.

انتخاب مدیر اجرایی توانمند روستا رسالت اصلی شوراهای اسلامی روستایی است

داریوش رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: انتخاب مدیر اجرایی توانمند برای روستا و انتقال به هنگام مشکلات به مسئولان اجرایی از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی روستایی است.

وی افزود: نظارت بر حسن اجرای تصمیم‌های شورای اسلامی روستا، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های موجود در روستا و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و عملی در این زمینه‌ها و ارائه آن به مقامات مسئول ذی‌ربط از دیگر وظایف شوراها محسوب می‎شود.

رضایی بر ضرورت جلب مشارکت و خودیاری مردم از سوی شوراهای روستایی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت‌های مردمی و همکاری با مسئولین اجرایی سازمان‌هایی که در ارتباط با روستا فعالیت می‌کنند و ایجاد تسهیلات لازم به‌منظور پیشبرد امور آنها روند توسعه روستا را تسریع خواهد بخشید.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلب مشارکت و همکاری عمومی در انجام امور فرهنگی و دینی و تبیین و توجیه سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان به‌منظور اجرای سیاست‌های مذکور از دیگر این وظایف به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی می‌توانند با مدیریت و اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و توسعه زیرساخت‌های لازم اهداف توسعه‌ای روستایی را تحقق بخشند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول