اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی قرچک تاکید کرد

لزوم توجه ویژه دولت به ظرفیت و توانمندی شوراهای اسلامی در کشور

رئیس شورای اسلامی قرچک با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی بر لزوم توجه ویژه دولت به ظرفیت و توانمندی شوراهای اسلامی در کشور تاکید کرد.

لزوم توجه ویژه دولت به ظرفیت و توانمندی شوراهای اسلامی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نایب مرادی صبح امروز در نشست شورای اسلامی قرچک لزوم توجه ویژه دولت به ظرفیت و توانمندی شوراهای اسلامی در کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: دولت یازدهم می‌تواند از ظرفیت بالای شوراهای اسلامی به عنوان بازوانی توانمند برای تحقق حماسه اقتصادی بهره بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، بر لزوم فراهم کردن بسترهای مناسب برای تحقق حماسه اقتصادی از سوی دولت و شوراهای اسلامی دوره چهارم تاکید کرد و گفت: تنها راهکار برای محقق شدن این مهم استفاده از ظرفیت و پتانسیل شوراهای اسلامی در کشور و واگذاری وظایف خدماتی به مدیریت شهرها به‌ویژه کلان شهرها در قالب مدیریت واحد شهری است.

وی در ادامه بیکاری را مهمترین چالش مردم عنوان کرد و تلاش دولت‌مردان را برای رفع این چالش خواستار شد و اهداف، جایگاه، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی را بر اساس دستورات امام راحل و قانون اساسی دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک با بیان اینکه نمایندگان مردم شهر قرچک در چهارمین دوره این شورا باید تمام توان خود را در جهت ارتقای جایگاه، توسعه و پیشرفت و تعالی این شهر و رفع مشکلات شهروندان به کار گیرند، تصریح کرد: پیگیری و احقاق حقوق و مطالبات مردم شهر قرچک باید در اولویت برنامه‌های نمایندگان آنان در شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول