اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اجرای طرح کتاب الکترونیک برای 30 درصد از دانش‌آموزان اصفهانی

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید طرح تاب الکترونیک برای 30 درصد از دانش‌آموزان موجود در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

اجرای طرح کتاب الکترونیک برای 30 درصد از دانش‌آموزان اصفهانی

حمیدرضا مؤتمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از استان‌های پیشتاز در راستانی اجرای تمام برنامه‌ها و مباحث مختلف در سطح کشور است، اظهار کرد: سه سال گذشته طرح کتاب الکترونیک برای نخستین بار و به صورت آزمایشی در استان اصفهان اجرا شده است.

وی به یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح کتاب الکترونیک در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان با فناوری‌های روز دنیا و همگام‌سازی آموزش دانش‌آموزان با فناوری‌های پیشرفته و متداول روز دنیا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در مدارس محسوب می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید این طرح برای سومین سال متوالی در استان اصفهان اجرا شده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید طرح تاب الکترونیک برای 30 درصد از دانش‌آموزان موجود در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 160 هزار لوح فشرده برای اجرای این طرح در میان دانش‌آموزان متقاضی استفاده از طرح کتاب الکترونیک توزیع شده است، اضافه کرد: طرح کتاب الکترونیک برای دانش‌آموزان متقاضی استفاده از این طرح در تمام دوره‌های تحصیلی اجرا می‌شود.

مؤتمر با اشاره به اینکه پس از اجرای آزمایشی طرح کتاب الکترونیک در اصفهان، مسئولان نسبت به اشکالات این طرح اقدامات لازم را انجام داده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر این طرح به صورت ملی در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال 40 مدرس استانی برای 40 منطقه آموزش و پرورش در راستای تابلو‌های هوشمند نصب شده در مدارس آموزش داده می‌شوند، افزود: این 40 مدرس اشکالات معلمان را در راستای استفاده از تابلو‌های هوشمند نصب شده در کلاس‌های درس رفع می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول