اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 تهران برگزار شد

تجلیل از دانش‌آموزان سادات شهرری

آئین تجلیل از دانش‌آموزان سادات شهرری با حضور شهردار منطقه 20 تهران برگزار شد.

تجلیل از دانش‌آموزان سادات شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، صبح امروز به‌دنبال اجرای ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی در ایام مبارک دهه ولایت در منطقه 20، 300 نفر از دانش‌آموزان سادات این منطقه طی مراسمی که با حضور شهردار منطقه، قائم مقام و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد، تجلیل شدند.

اکرام سادات و برپایی جشن عید غدیر از ویژه برنامه‌های مدیریت شهری منطقه 20 با محوریت مساجد، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی این منطقه در محله‌های بهشتی، دولت‌آباد، استخر، ولی‌آباد، شهادت، فیروزآبادی، منصوریه و منگل و ... بوده است.

توزیع 500 کتاب با عنوان غدیر در آئینه خم، بازدید از خانواده شهدای سادات، برپایی شب شعر، اجرای مسابقه خطبه غدیر، برپایی نمایشگاه کتاب و تور گردشگری برای یک‌هزار و 300 نفر از شهروندان ری و نمایش گروه‌های هنری با موضوع غدیر در مراکز فرهنگی از دیگر برنامه‌های فرهنگی بود که همزمان با ایام دهه ولایت در 20 محله منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول