اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد

مهاجرپذیر کردن زنجان در دستور کار مسئولان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، زنجان را یکی از استان‌های مهاجرفرست کشور اعلام کرد و گفت: تغییر این وضعیت در دستور کار مسئولان برنامه‌ریزی در سطح استان زنجان قرار گرفته است.

مهاجرپذیر کردن زنجان در دستور کار مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار داشت: 40 درصد از جمعیت ثبتی استان فعال و بقیه غیرفعال محسوب می‌شوند.

وی زنجان را یکی از استان‌های مهاجرفرست کشور اعلام کرد و افزود: تغییر این وضعیت در دستور کار مسئولان برنامه‌ریزی در سطح استان زنجان قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تدوین سند اشتغال و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استان زنجان تصریح کرد: بررسی و روند اقدامات بیانگر افزایش تمایل مردم برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی کشور است.

این مسئول نرخ بیکاری استان زنجان را در سال گذشته 11.4 درصد اعلام و اضافه کرد: این آمار در سال 90 حدود سه درصد پایین‌تر بوده است.

مقدسی در ادامه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه‌های اشتغال مختلف از جمله تسهیلات پرداختی و سهم بانک‌های مختلف در پرداخت این تسهیلات، بنگاه‌های اقتصادی و تسهیلات مشاغل خانگی را ارائه داد.

وی تعداد کارورزان دریافت‌کننده تسهیلات و حمایت شده را در سطح استان زنجان یک‌هزار و 100 نفر اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تدوین سند توسعه اشتغال استان زنجان خبر داد و گفت: این سند توسط جهاد دانشگاهی استان زنجان تدوین شده است.

در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم گزارشی از مجوزهای ارائه شده در بخش‌های مختلف صنعت و معدن و همچنین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا به جلسه ارائه داد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این جلسه گزارش از روند اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری‌ها و روند جذب تسهیلات در بخش کشاورزی را به جلسه ارائه داد.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول