اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل حمل و نقل کرمان:

طرح‌های ITS به کاهش مدت زمان امداد‌رسانی کمک می‌کند

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: با استفاده از اجرای طرح‌های ITS در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان به حداقل رساندن مدت امداد‌رسانی جاده‌ای کمک می‌شود.

طرح‌های ITS به کاهش مدت زمان امداد‌رسانی کمک می‌کند

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پروژه راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان با تلاش اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها‌ی استان و مرکز مدیریت راه‌های کشور و اداره کل راه و ترابری استان کرمان از سال 89 در قالب طرح راه‌اندازی سیستم هوشمند نظارت تصویری جاده‌ها در مرکز استان کرمان کلید خورد.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات عدیده در فراهم کردن بستر مخابراتی انتقال اطلاعات از نقاط مورد درخواست در جاده‌ها به مراکز مدیریت راه‌ها، مقرر شد که به صورت موقت از 12 سایت BTS مخابرات برای این منظور استفاده شود که در این راستا 12 دوربین بر روی این دکل‌ها نصب شد.

جمیلی تصریح کرد‌: همزمان با انتقال تصاویر مربوطه به ساختمان شعبه حمل و نقل در این اداره کل‌، عملیات نصب و تجهیز 16 نقطه دائم در محورهای استان کرمان با همکاری اداره کل راه و ترابری استان کرمان نیز به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 28 سایت آماده‌ بهره‌برداری ‌شامل 16 نقطه ‌با دکل‌های اختصاصی و 12 نقطه با دکل‌های BTS‌ فعال هستند و از 28 نقطه فوق‌، هفت دوربین در منطقه جنوب استان کرمان نصب و بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول