اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

لزوم امدادرسانی به موقع و سریع جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان غربی بر لزوم امدادرسانی به موقع و سریع نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال احمر به هنگام بروز سوانح و بلایا تأکید کرد.

لزوم امدادرسانی به موقع و سریع جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد محمودی ظهر امروز در بازدیدی که به مناسبت هفته ایمنی در برابر بلایای از جمعیت هلال احمر ارومیه داشت، اظهار داشت: هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی فرصت خوبی برای توسعه زیرساخت‌های لازم در بخش امدادرسانی در برابر حوادث و سوانح مختلف است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در این بازدید که با اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت گرفت، گفت: جمعیت هلال احمر استان در سال‌های گذشته عملکرد درخشانی در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان از خود نشان داده است.

محمودی ضمن قدردانی از زحمات نیروهای امدادرسانی در جمعیت هلال احمر ارومیه، تصریح کرد: امید می‌رود در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در تمام نقاط استان باشیم.

معاون استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم در ارتقای تجهیزات و امکانات این سازمان تأکید کرد و گفت: یکی از ضرورت‌های امدادرسانی سریع و به موقع، وجود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های مختلف سازمان است.

وی بر لزوم تجمیع و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی در امدادرسانی به افراد اشاره کرد و گفت: لازمه تحقق این امر، بالا بردن سطح کمی و کیفی امدادرسانی‌ها و سرعت عمل در ارائه خدمات در مواقع بحرانی است.

محمودی کاهش میزان حوادث و سوانح در استان را هدف بزرگ و اصلی عنوان کرد و افزود: در وهله دوم آنچه مهم است، مدیریت این سوانح و بلایا است که با عملکرد سریع و به موقع بتوانیم آثار زیان‌بار ناشی از وقوع سوانح را تا حد زیادی کاهش دهیم.

در پایان این بازدید، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان ارتباط مستقیمی از طریق ویدئو کنفرانس با شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های تهران و کرمان برقرار کرد و در قالب این ارتباط در خصوص بحران فرضی زلزله 2.7 ریشتری کرمان و روند امدادرسانی آن تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول