اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مطرح کرد

استفاده از خودروهای ویژه امدادرسانی برای نخستین بار در زلزله فاروج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: برای نخستین بار از خودروهای ویژه امدادرسانی در زلزله فرضی 6 ریشتری فاروج استفاده شد.

استفاده از خودروهای ویژه امدادرسانی برای نخستین بار در زلزله فاروج

حامد سجادی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور فرضی زلزله به خبرنگار اعزامی فارس از بجنورد گفت: قدرت مانور این خودروهای امدادرسانی به هنگام انجام مأموریت و سرعت عمل بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه فرضی با محوریت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و مدیریت بحران استان به اجرا درآمده است، ادامه داد: البته سال گذشته هم مانور وسیع‌تری با حضور 10 استان کشور را در حوالی سد «بارزوی» شیروان برگزار کرده که نتایج خوبی را به دنبال داشت.

سجادی با اشاره به ضرورت برگزاری مانورهای مختلف به واسطه حادثه‌خیز بودن خراسان شمالی نسبت به برپایی این مانورها اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مانور از سوی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران نحوه انجام مأموریت، تمرین می‌شود، گفت: البته در کنار این اقدامات سرعت عمل برای امداد و نجات مصدومان ناشی از زلزله و بیرون آوردن افراد از زیر آوار در لحظات نخست بسیار مهم است.

زمین‌لرزه فرضی 6 ریشتری صبح امروز در روستای «آق باغ» از توابع بخش خبوشان فاروج با حضور اعضای مدیریت بحران خراسان شمالی به اجرا درآمد.

به گزارش فارس،در این مانور از ظرفیت سگ‌های تجسس و بالگرد جمعیت هلال احمر نیز استفاده شد.

انتهای پیام/63002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول