اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس تاکید کرد

تسریع در روند امدادرسانی به خودروهای تصادفی

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: امدادرسانی به خودروهای تصادفی و سرنشینان آنها باید سریع انجام گیرد.

تسریع در روند امدادرسانی به خودروهای تصادفی

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اظهار تاسف از وقوع تصادفات مختلف در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: برای جلوگیری از وقوع حوادث باید گام برداشته شود، ولی در صورت وقوع نیز باید امدادرسانی سریع جهت نجات مصدومان صورت گیرد.

وی افزود: امدادرسانی سریع منجر به این می‌شود که مصدومان از پیوستن به جمع کشته‌شدگان حادثه در امان بمانند، بنابراین باید واحدهای اورژانس خود را سریع به محل حادثه برسانند، انتقال مجروحان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در اولین فرصت انجام گرفته و اقدامات موردنیاز در بیمارستان‌ها بدون فوت وقت انجام گیرد.

آقایی با اشاره به اینکه باید در بخش صنعت بررسی‌های لازم برای معلوم شدن علل وقوع تصادفات صورت بگیرد، اضافه کرد: باید این مسائل مشخص شود که چرا میزان وقوع تصادفات در بعضی از خودروها نسبت بقیه خودروها بیشتر است، ولی تاکنون این قبیل مطالعات انجام نگرفته است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استاندارد بودن گاردریل‌ها تاکید کرد و ادامه داد: نقش گاردریل مهار کردن اتومبیل در حال تصادف و به حداقل رساندن میزان خسارات جانی و مالی است، بنابراین باید به شکل مناسب و استاندارد تولید و نصب شوند.

آقایی با تاکید بر لزوم رعایت عوامل ایمنی، اظهار داشت: موارد ایمنی و هشدارها باید توسط رانندگان خودرو مورد توجه قرار گیرد، تا زمانی که سانحه جاده‌ای به وقوع می‌پیوندد از آتش‌سوزی خودروها جلوگیری به عمل آمده و بتوان راننده و سرنشینان را از مرگ نجات داد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول