اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

اختصاص 48 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه قوچان

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد قوچان گفت: با هدف فراهم کردن تسهیلات مناسب و امکانات رفاهی برای دانشجویان حدود 30 هزار متر مربع به فضاهای آموزشی و 18 هزار مترمربع به فضاهای رفاهی این واحد اختصاص داده شده است.

اختصاص 48 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه قوچان

حسین درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با دارا بودن 5 هزار و 452 دانشجو دارای 240 عضو هیئت علمی و استاد مدعو بوده که 142 نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی هستند.

وی افزود: این واحد دانشگاهی دارای دو ساختمان خوابگاه ویژه خواهران به زیربنای 5 هزار و 480 متر مربع در دو فاز جداگانه با ظرفیت 700 نفر بوده که در حال حاضر 637 دانشجوی دختر که تقاضای اسکان داده‌اند در این فضا اسکان داده شده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد قوچان با اشاره به این مطلب که کتابخانه گنجینه‌ای فرهنگی بوده که مجموعه‌ای از اطلاعات و دانش بشری در آن گردهم آمده، تصریح کرد: کتابخانه دانشگاه آزاد واحد قوچان زیر نظر معاون پژوهش و فناوری واحد فعالیت کرده و دارای 70 هزار جلد کتاب فارسی و لاتین و 155 نسخه مجله تخصصی است.

وی یادآور شد: با توجه به دوری دانشجویان از خانواده‌های خود و بروز مشکلات و اختلالات روحی و رفتاری کلینیک مشاوره دانشگاه آزاد واحد قوچان با بهره‌گیری از اعضای هیئت علمی دانشگاه و کمترین هزینه در حال سرویس‌دهی به دانشجویان است.

درستکار سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به داخل شهر را یکی از دغدغه‌های دانشجویی دانسته و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دانشگاه آزاد دارای 6 دستگاه اتوبوس اختصاصی برای رفت و آمد دانشجویان به داخل شهر با هزینه هر سفر 300 تومان در اختیار داشته و آژانس مسافربری درون شهری دانشگاه با 16 دستگاه اتومبیل نیز برای رفاه حال بیشتر دانشجویان از این ترم تحصیلی آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد مکانی برای شناسایی تخصص‌ها و امکان فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای اتصال دانشجویان به فضای کسب و کار در سطح جامعه است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد قوچان عنوان کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد قوچان به دنبال فراهم کردن تسهیلات مناسب و امکانات رفاهی برای دانشجویان بوده که حدود 30 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی و 18 هزار مترمربع به فضاهای رفاهی این واحد اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول