اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اصفهان:

مسجدها باید زینت‌بخش دانشگاه‌ها باشد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: عنوان مسجد، مناره‌های مسجد، گنبد مسجد که دشمن را کور می‌کند و شیطان را فراری می‌دهد باید زینت‌بخش دانشگاه‌ها باشد.

مسجدها باید زینت‌بخش دانشگاه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی، یکصد و دوازدهمین نشست مشترک مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رؤسای دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رؤسای دفاتر فرهنگ اسلامی و کارشناسان ستاد اقامه نماز واحدهای منطقه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محسن میردامادی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در سخنانی پیرامون نماز اظهار کرد: عنوان مسجد، مناره‌های مسجد، گنبد مسجد که دشمن را کور می‌کند و شیطان را فراری می‌دهد باید زینت‌بخش دانشگاه‌ها باشد و برای محیط مسجد و نماز باید بهترین‌ها و زیباترین‌ها را تدارک دید.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در قبال نماز مسئولیم، پس در مقابل وظیفه خود کوتاهی نکنیم و آنرا به بهترین شکل به انجام برسانیم افزود: بی‌احترامی به نماز، بی‌احترامی به اسلام است.

وی در بخش دیگری ادامه داد: منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی باهمت همگانی توانسته است در بسیاری از امور از جمله مسائل فرهنگی به چنین پیشرفتی برسد. 

معاون ستاد اقامه نماز استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: انجام برنامه‌های آموزشی نماز باید از دوران ابتدایی شروع شود و در دانشگاه‌ها کارهای نهایی آن به انجام برسد و دو اصل خیلی مهم در مورد نماز که در بین ما شیعیان بیشتر مورد غفلت واقع‌شده نماز جماعت و نماز اول وقت است که در فرهنگ شیعی باید نمازها اول وقت و به جماعت خوانده شود.

انتهای پیام/2301/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول