اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی:

ارتقای دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه اول آسیا/ آغاز فاز دوم ساختمان پیام نور تبریز

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به چشم‌انداز تعریف شده برای دانشگاه پیام نور گفت: در این چشم‌انداز دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی، اسلامی است که در سطح آسیا به عنوان دانشگاه اول خواهد بود.

ارتقای دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه اول آسیا/ آغاز فاز دوم ساختمان پیام نور تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مجید واحدی عصر امروز در آیین تجلیل بیش از 75 نفر از قبولان مقطع کارشناسی ارشد پیام نور مرکز بناب در این شهرستان حضور یافته بود، با اشاره به فعال بودن پروژه‌های عمرانی در سطح پیام نور مراکز و واحدهای استان اظهار کرد: فاز دوم ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز به مناقصه رفته و به زودی کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد.

وی سپس با اشاره به چشم‌انداز تعریف شده برای دانشگاه پیام نور، افزود: در این چشم‌انداز دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی، اسلامی است که در سطح آسیا به عنوان دانشگاه اول خواهد بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: برای این چشم‌انداز با توجه به اموری که در حال انجام است، دانشگاه پیام نور در فعالیت‌های پژوهشی بعد از دانشگاه‌های مادر رتبه هشتم را در بین دانشگاه‌های کشور داراست.

وی تصریح کرد: در صورتی که اعضای هیئت علمی این دانشگاه هر کدام یک مقاله بنویسند، رتبه پژوهشی این دانشگاه از هشتم به رده چهارم ارتقا خواهد یافت.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود از پذیرفته شدن 326 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین 28 دانشجو در مقطع دکترای بدون کنکور در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: امسال 53 نفر از اعضای دستیاران علمی پیام نور استان به پیمانی تبدیل وضعیت شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه پیام نور مرکز بناب و نیز تبریک قبولی بیش از 75 نفر از دانشجویان این مرکز در مقطع تحصیلات تکمیلی، یادآور شد: افق خوبی برای دانشگاه پیام نور مرکز بناب ترسیم می‌شود و این مرکز جزو مراکز فعال از لحاظ علمی، آموزشی و فرهنگی در استان است.

حسین غفوریان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این مراسم ضمن تبریک پذیرفته‌شدگان مرکز در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان، اساتید و خانواده‌های دانشجویان گفت: بنده و همکاران من در دانشگاه پیام نور مرکز بناب در تلاشیم تا محیطی آرام و علمی را برای دانشجویان عزیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه 10 نفر از اعضای هیئت علمی مرکز بناب در آستانه ارتقا به مقطع دکترا هستند، اظهار امیدواری کرد که با ارتقای مدارک تحصیلی اساتید بتوانیم در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف دانشجو بپذیریم.

غفوریان یادآور شد: افقی که می‌بینیم در واقع یک دانشگاه توسعه یافته و علمی قوی و همچنین تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه پیام نور مرکز بناب است.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت مسئولان پیام نور استان، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه همه جانبه این مرکز، برافزایش رشته‌های جدید تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین احداث ساختمان فرهنگی مرکز تأکید کرد.

در ادامه مراسم از بیش از 75 نفر از دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد این مرکز با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

دانشگاه پیام نور مرکز بناب هم‌اکنون با حدود 3 هزار دانشجو که در 26 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، یکی از مراکز فعال و نمونه استان آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/60004/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول