اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای روستایی خلیل آباد خبر داد

تعویض 12 کیلومتر شبکه‌های فرسوده روستایی در خلیل آباد

رئیس اداره آبفای روستایی خلیل آباد از تعویض 12 کیلومتر شبکه‌های فرسوده روستایی در این شهرستان خبر داد.

تعویض 12 کیلومتر شبکه‌های فرسوده روستایی در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار فارس از خلیل‌آباد، محسن صادقی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با احداث مخزن 200 متر مکعبی روستای کاریزک از توابع شهرستان خلیل آباد که به طول پنج کیلومتر اجرا شد؛ مشکلات آبرسانی این روستا نیز برطرف شده است.

وی افزود: با حفاری یک حلقه چاه عمیق در روستای ارغا که با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال به پایان رسیده بهره‌برداری از آن به زودی آغاز می‌شود.

صادقی‌مقدم اظهار داشت: 21 روستا در سطح شهرستان خلیل‌آباد با جمعیت بیش از 22 هزار نفر تحت پوشش هستند که با سه مجتمع آبرسانی و دو تک روستایی اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی چاه‌ها و مخزن‌های آب شرب شهرستان خلیل آباد به صورت سیستم تله‌متری کنترل می‌شود، افزود: خشکسالی‌های اخیر باعث کاهش سطح آبهای زیرزمینی و افت دِبی چاه‌های آب شرب منطقه شده است که می‌طلبد با اختصاص بودجه برای حفر، جابه‌جایی و یا کف‌شکنی چاه‌های آب شرب این منطقه پیگیری‌های لازم به عمل آید.

رئیس اداره آبفای روستایی خلیل آباد از مردم خواست در پرداخت به موقع آب بهای خود توجه بیشتری داشته باشند تا وفقه‌ای در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول