اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 25 طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان از اجرای 25 طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان خبر داد.

اجرای 25 طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان

حیدر کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توجه به روستاها و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان‌های کنگان و عسلویه است.

وی افزود: توجه به کیفیت پروژه‌ها در مناطق روستایی مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه شاهد اجرای طرح‌های ارزشمندی هستیم که تکمیل هر پروژه موجبات رشد و پیشرفت روستاها می‌شود.

کردی از اجرای 25 طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است که در موعد مقرر تکمیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: احداث مدارس، اجرای طرح‌های هادی، احداث پارک‌ها، آسفالت‌کشی خیابان‌ها، احداث خانه‌های عالم، احداث مراکز بهداشتی و درمانی، احداث پانسیون‌های پزشکی و تکمیل پروژه‌های ورزشی نیز از جمله پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در روستاهای این شهرستان است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان ابراز داشت: بنیاد مسکن شهرستان کنگان در چند سال گذشته خدمات قابل قبولی به مردم به ویژه در روستاها ارائه کرده و در سال جاری نیز با تلاش همه همکاران و با توکل به خدا، برنامه‌های مهمی برای اجرا در شهرستان‌های عسلویه و کنگان داریم که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرا می‌شوند.

وی افزود: این نهاد ارزشمند به عنوان نخستین نهاد در بخش سازندگی بر اساس حکم تاریخی حضرت امام (ره) راه‌اندازی شده و با بیش از 30 سال سابقه و با کسب تجارب در عرصه‌های مختلف، خدمات مختلفی را به افراد جامعه به ویژه اقشار کم‌درآمد ارائه داده و انتظار مردم از این نهاد بسیار بالا است.

کردی یادآور شد: رضایتمندی مردم در مناطق روستایی مهم‌ترین اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول