اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

شوراها زیر ذره بین مردم هستند

فرماندار خلخال گفت: شوراها در زیر ذره بین مردم هستند.

شوراها زیر ذره بین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل‌، هوشنگ محمدی بعد از ظهر امروز در نشست با شوراهای شهرستان خلخال گفت: عملکرد شوراها زیر ذره بین مردم قرار دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مردم در جامعه گفت: همه برای خدمت به مردم آمده ایم و باید بدانیم که حول محور مردم در پشت این میزها قرار گرفته و موظف به خدمت هستیم.

محمدی توجه به مردم، درک مشکلات آنها و تسریع در ارائه راه حل‌های کمک به مردم و خدمت رسانی بیشتر را از اولویت های شوراها عنوان نمود و گفت: شوراها باید با همفکری و نظر جمعی بتوانند مشکلات را طبقه بندی و آنها را حل نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال گفت: بستر برای اجرای برنامه های موفق برای شورا و شهرداری در خلخال وجود دارد و شوراهای شهرستان باید با عبور از تمامی موانع بتوانند مشکلات را در کمترین ،سریعترین و با جلب رضایت مردم که ولی نعمت جامعه هستند حل نمایند.

فرماندار خلخال گفت: شوراها برای خود محدوده و حریم تعریف نکنند و با نظر جمعی و همفکری با دستگاه ها و برنامه ریزی منسجم برای آبادانی این دیار تلاش کنند.

محمدی در ادامه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را امانت عنوان نموده و گفت: شما شوراها مسئولیتی را قبول کرده اید که مردم آن را به شما ارزانی داشته اند و اینک در قبال این وظیفه باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید.

وی پرهیز از هر گونه تفرقه، کارشکنی و بحث جدل را از شوراها خواستار شده و گفت: یکدل بودن، همراه بودن با مردم و تعامل با مسئولین راز موفقیت شوراهاست و شوراها باید با نظر جمعی حرکت کنند.

فرماندار خلخال گفت: همانطور که اولویت های اصلی شهرستان خلخال از سوی مسئولین اجرایی راه های روستایی و بین شهری همچون خلخال – سرچم و خلخال کلور درام تعریف شده و در اولویت مسئولین اجرایی ، مسئولین مردمی و نماینده مردم خلخال و کوثر قرار دارد شوراها نیز باید با برنامه حرکت کنند.

وی افزود: هر گونه حرکت بدون مشورت و اجرای آن باعث رنجش مردم شده و باید در راستای رضایت مردمی با خدمت رسانی مناسب حرکت کنیم و شوراها باید بدانند مردم نباید فراموش شود.

انتهای پیام/62008/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول