اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

شورای شهر اهواز فاقد استراتژی و نظم است

عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز در مدت دو ماهی که کار خود را آغاز کرده فاقد استراتژی و نظم است.

شورای شهر اهواز فاقد استراتژی و نظم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آذر زمانپور در دهمین جلسه شورای شهر اهواز که شامگاه سه شنبه برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: شورای شهر اهواز مدت دو ماه است که کار خود را آغاز کرده است و در این دو ماه برنامه، استراتژی و نظم بر شورا حاکم نبوده است.

وی با بیان اینکه شوراها جای آزمون و خطا نیستند، تصریح کرد: تکرار خطا قابل تامل نیست بنابراین لازم است که بر این مدتی که شورا کار خود را آغاز کرده است نقد و تامل داشته باشیم تا بتوانیم سه سال آینده را بهتر سپری کنیم.

عضو شورای شهر اهواز عدم دیدار و رسیدگی اعضای شورای شهر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انتقاد کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا لازم است و همچنین برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولین در شهر باید چاره‌ای اندیشیده و طرح و ایده‌ای مطرح شود.

وی به معضل فاضلاب در سطح معابر و محلات شهر اشاره و عنوان کرد: فاضلاب در بسیاری از نقاط شهر اهواز سرازیر شده است و کوی شاهد، محل زندگی خانواده شهدا نمونه‌ای از آن است که بوی تعفن فاضلاب بیداد می‌کند.

وی به تهمت‌های ناروا علیه خود از سوی برخی از اعضای شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: این رفتار‌ها به دور از اخلاق اسلامی است و شورا باید محل متقین و صالحین باشد.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: در تماسی که با شهردار منتخب اهواز داشتم، وی هرگونه نقل قولی را در این مورد را تکذیب کرد و من آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام اما به خاطر تعهدی که به سید خلف موسوی دارم؛ گذشت می‌کنم.

وی با تکذیب دوباره نقل خود مبنی بر دخالت در عزل و نصب‌های شهرداری اهواز اظهار کرد: در صورت تعدی دوباره به حیثیت بنده از خود دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/72011/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول