اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

شورای شهر متعلق به عموم مردم است

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر به عنوان محل رجوع مردم برای حل مشکلات شهری شورای شهرداری نیست، بلکه شورای شهر است و به تمام حوزه‌ها نگاه واقع‌بینانه دارد.

شورای شهر متعلق به عموم مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم آقازاده ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورا با نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: مردم به عناوین مختلف به شورا مراجعه می‌کنند که در این بین از مشکلات بیکاری، فقر، حاشیه‌نشینی و مهیا نشدن امکانات لازم گله‌مند و ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: ما خدمتگزاران نظام اسلامی باید در عین پاک‌دستی سعی کنیم مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و عمومی را برطرف کرده و برای همیشه به معضل حاشیه‌نشینی پایان دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه بسیاری از مردم با درآمد کم و تحمل مشکلات بسیار زیاد همچنان در مسیر آرمانی این انقلاب ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامده‌اند، یادآور شد: در مقابل این عظمت مردم ما راه چاره‌ای جز خدمت بی‌منت و صادقانه نداریم و باید تلاش کنیم تا درآمد مردم افزایش یافته و آنها در رفاه زندگی کنند.

آقازاده ضرورت حمایت و جلب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی را یادآور شد و ادامه داد: بخش خصوصی امروز بازوی توانمند بخش دولتی در حوزه اجراست.

دبیر شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت: رویکرد مدیریت شورا توجه به توسعه متوازن شهری است که در این زمینه باید طرح جامع شهری به سرعت تکمیل شده و ما با اطلاعات دقیق و نگاه مثبت به آینده به حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

سلامت صفری خاطرنشان کرد: اگر طرح جامع شهری ما در جانمایی‌های شهری موفق شود، با یک وحدت و رویه سعی خواهیم کرد مشکلات مردم را با نگاه مثبت برطرف کنیم.

وی گفت‌: امروز شهر اردبیل به عنوان کلان شهر مطرح است و تزریق اعتبارات شهری در شأن این شهر است و سرانه آن باید افزایش یابد تا در کنار آن اعتبار دولتی بیشتر جذب شود.

عضو شورای شهر اردبیل حجم مراجعات مردم به شورا را در رابطه با مشکل بیکاری و معضلات اقتصادی بسیار زیاد اعلام کرد و افزود: بزرگترین مشکل مردم اردبیل که در مراجعه به شورای شهر مطرح می‌کنند، مشکل شبکه فاضلاب است که باید به سرعت حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دیگر عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به بی‌توجهی مسئولان این شهر در جذب هنرمندان گفت: مسئولان ما قادر هستند برای هنرمندان غیربومی میلیون‌ها تومان هزینه کنند، اما در حمایت از هنرمندان استانی حاضر نیستند کاری انجام دهند.

ولی نعمتی با انتقاد از نبود یک تیم قوی و دسته یک اذعان داشت: ضرورت دارد با توجه به توانمندی ورزشکاران اردبیل در رشته فوتبال در سطح لیگ برتر داشته باشیم تا ورزش این استان جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول