اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح فارس صورت گرفت

رقابت 14 هزار نفر در آزمون مفاهیم قرآن کریم اوقاف فارس

مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم اوقاف فارس با رقابت 14 هزار نفر برگزار شد.

رقابت 14 هزار نفر در آزمون مفاهیم قرآن کریم اوقاف فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار داشت: در این آزمون بیش از 14 هزار نفر در 30 نقطه این استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: در شیراز نیز این آزمون با حضور 3 هزار و 500 خواهر و برادر در دو بقعه متبرکه حضرت سید علاءالدین حسین (ع) و حضرت علی‌بن حمزه (ع) برگزار شد.

وی اضافه کرد: نتایج این آزمون شنبه 11 آبان ماه جاری در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به آدرس fars.awqaf.ir اعلام می‌شود و افرادی که حد نصاب 105 از 150 نمره را کسب کنند به مرحله استانی که در هفتم آذر ماه در شهر مقدس شیراز برگزار می‌شود راه می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: سئوالات مرحله شهرستانی آزمون مفاهیم، از کتاب تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی سوره‌های حمد و بقره به صورت 50 سئوال چهارگزینه‌ای انتخاب و طراحی شده بود.

به گزارش فارس، مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم اوقاف فارس، 9 صبح دیروز جمعه سوم آبان ماه جاری، همزمان در سراسر کشور، برگزار شد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول