اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت

طرح تربیت حافظان قرآن کریم در پاکدشت اجرا می‌شود

طرح تربیت حافظان قرآن کریم به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و بسط و گسترش آموزه‌های قرآنی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان پاکدشت اجرا می‌شود.

طرح تربیت حافظان قرآن کریم در پاکدشت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیرو تفاهم اداره ارشاد شهرستان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت طرح تربیت حافظان قرآن کریم به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و بسط و گسترش آموزه‌های قرآنی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان پاکدشت اجرا می‌شود.

این طرح که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه به مرحله اجرایی رسیده است کلیه مراکز قرآنی، مدارس، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج را زیر پوشش قرار می‌دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی فارس در جنوب استان تهران با اعلام اینکه حفظ آیات کلام‌الله مجید به‌عنوان یکی از راه‌های انس با قرآن همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است، بر ضرورت توجه به مفاهیم و قرائت صحیح و پسندیده در این طرح اشاره کرد و آن را یکی از خط مشی‌ها و چشم‌اندازهای آموزشی قلمداد کرد.

حسن اسلامی‌فر ضمن سخنانی در ارتباط با برنامه‌ریزی و سازماندهی برای اعتلای فرهنگ قرآن و گسترش مکاتب مذهبی تصریح کرد: سایر آموزش‌ها در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و کارگاه‌های تخصصی آموزش سبک زندگی در حال برگزاری است که با تلاش واحد امور بانوان و رابطان قرآنی اقدام به ثبت بانک اطلاعاتی قرآن آموزان و سایر تبلیغات محیطی می‌کند.

این گزارش حاکی است،‌ طرح تربیت حافظان قرآن کریم ضمن تعمیق ارتباط با قرآن کریم و با هدف جذب هرچه بیشتر مشتاقان، نظامی هماهنگ و یکپارچه را در آموزش‌های عمومی قرائت و حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان به اجرا می‌گذارد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول