اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سوادکوه خبر داد

حضور 260 نفر در مسابقات قرآنی اوقاف سوادکوه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از حضور 260 نفر در مسابقات قرآنی اوقاف سوادکوه خبر داد.

حضور 260 نفر در مسابقات قرآنی اوقاف سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، نقی پورنوروز صبح امروز در مراسم افتتاحیه آزمون مفاهیم مسابقات قرآن در سوادکوه، گفت: عید غدیر به بیان پیامبر گرامی اسلام بزرگ‌ترین عید امت اسلامی است و همه ما باید در جهانی کردن عید غدیر تلاش کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه واقعه غدیر باید برای تمام مسلمانان به‌ویژه برای نسل جوان تبیین شود، افزود: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم با هماهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه در امامزاده عبدالحق(ع) برگزار شده است.

وی به رشته های سی‌وششمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات قران کریم در رشته‌های اذان، قرائت، حفظ و مفاهیم و با حضور 260 نفر در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شده است.

پورنوروز با تاکید بر اینکه قرآن مانند نور سبب نورانی شدن خانه‌ها می‌شود، گفت: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه برای گسترش مفاهیم قرآنی و آموزه‌های اهل بیت برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی و مدیریت و خادمان آستانه امامزاده عبدالحق زیراب، افزود: در سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، 40 نفر در رشته حفظ، 50 نفر در رشته اذان و 140 نفر در رشته قرائت و 30 نفر در رشته مفاهیم حضور داشتند.

وی افزود: میثم قربانی و سید رضا موسوی و نرجس محمدی و سیاری به عنوان داوران این دوره از مسابقات بودند.

انتها ی پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول