اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

محفل استانی انسل با قرآن "حریم آسمانی" در آمل

محفل استانی انس با قرآن "حریم آسمانی" صبح امروز با تلاوت قاریان بین‌المللی و کشوری در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.

محفل استانی انسل با قرآن "حریم آسمانی" در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محفل استانی انس با قرآن با عنوان "حریم آسمانی" صبح امروز در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این گردهمایی قرآنی که به مناسبت عید ولایت و امامت از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در نظر گرفته شد استاد حسین رستمی قاری بین‌المللی کشورمان و دارنده عنوان‌های برتر مسابقات قرآنی جهان از تهران با تلاوت گرم و زیبایش شور و شعف قرانی خاصی بین مردم ولایتمدار این شهرستان ایجاد کرد.

حسین زاهدی دیگر قاری کشورمان از شهرستان ساری نیز با تلاوت زیبایش بر حلاوت مجلس افزود.

از جذاب‌ترین بخش‌های این اجتماع قرآنی اجرای برنامه پیمان ایازی حافظ کل قرآن کریم، صحیفه سجادیه امام زین‌العابدین(ع) و نهج‌البلاغه بود که از شهرستان قائمشهر در این محفل شرکت داشت.

ایازی که رتبه برتر چندین مسابقات حفظ قرآن بین‌المللی و جهانی را در کارنامه دارد به 20 روش نظیر شماره صفحه، معنی و ترجمه، موضوع، تفسیر، اولین و آخرین کلمه هر صفحه و دیگر روش‌های مرسوم قرآن را در سینه حفظ دارد.

پاسخ جامع و کامل به همراه توضیح و تفسیر توسط ایازی به مردم قران‌دوست جذابیت ویژه‌ای به مراسم بخشید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه عید غدیر بزرگترین عید مسلمان است، بیان داشت: در این روز بزرگ پیامبر اسلام (ص) با معرفی امامت امیرالمومنین(ع) توانست دست به کار بسیار بزرگی زده و مقام نبوت را به مقام ولایت و امامت پیوند بزند.

حجت‌الاسلام رسول علیخانی تصریح کرد: پیامبر اسلام با معرفی مقام امامت در غدیرخم رسالت خود را به اتمام رساند و دین را کامل کرد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز برترین کتاب آسمانی انسان‌ساز و زندگی‌ساز است، یادآور شد: همه باید در زندگی خود از قرآن کریم پیروی کنیم تا سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنیم.

این مسئول با اعلام اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل برنامه‌های قرانی متعددی را در دستور کار خود دارد، اذعان داشت: اگر زندگی ما بر پایه قرآن و اهل بیت پایه‌ریزی شود از گزند حوادث مختلف در امان می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مراسم از سوی شبکه چهارم سیما، رادیو و شبکه تلویزیونی معارف صدا و سیما ضبط شد.

انتهای پیام/86012/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول