اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اردبیل 1400 هیئت مذهبی دارد / ترکیب شورای هیئت‌های مذهبی اردبیل مشخص شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل بیش از یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی فعالیت می‌کنند که این هیئت‌‌ها در هر شهرستان به صورت مستمر فعال هستند.

اردبیل 1400 هیئت مذهبی دارد / ترکیب شورای هیئت‌های مذهبی اردبیل مشخص شد

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت‌های مذهبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما شاهد انتخابات هیئت‌های مذهبی در شهرهای مختلف استان اردبیل بودیم به طوری که ترکیب هفت نفره شهرستان اردبیل که در مسجد ججین برگزار شد پس از پایان شمارش آرا معلوم و مشخص شده است.

وی با بیان این‌که این هیئت‌ها با همراهی خوب کانون شعرا و مداحان استان اردبیل در طول سال برنامه‌های مختلفی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: در آستانه ماه محرم هیئت‌های مذهبی فعالیت‌های منسجمی را آغاز کرده‌اند تا اهداف مورد نظر را عملیاتی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: ما با همکاری هیئت‌های مذهبی در شهرهای مختلف برنامه‌های خوبی را در مناسبت‌های مذهبی به‌ویژه اعیاد و عزاداری ماه محرم و ماه صفر انجام می‌دهیم که در این زمینه می‌توان به برگزاری دوره‌های ویژه برای فعالان این حوزه اشاره کرد.

ستوده اجرای برنامه‌های مذهبی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی بیگانگان از جمله انحرافات و برخی گرایش‌های غلط و نامطلوب را یادآور شد و گفت: تولیت عزاداری‌ها از وظایف هیئت‌های مذهبی است.

این مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با هدف ارائه راهکاری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ما با همکاری این شوراها نسبت به ترویج عزاداری صحیح اقدامات لازم را انجام داده و سعی می‌کنیم به دور از خرافه‌گرایی و برخی مباحث انحرافی زمینه حرکت صحیح را برای هیئت‌های مذهبی فراهم آوریم.

ستوده در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی بازوان توانمند ما در حوزه اجرا و ارائه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معنوی است که سعی داریم از این ظرفیت در مناسبت‌های مختلف بهره بگیریم.

انتهای پیام/62004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول