اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

اولین دور انتخابات شورای هیئات مذهبی در لنده برگزار شد

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: به همت تبلیغات اسلامی و با حضور 40 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی اولین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در لنده برگزار شد.

اولین دور انتخابات شورای هیئات مذهبی در لنده برگزار شد

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک عید غدیر گفت: اولین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان لنده ظهر امروز و با حضور 40 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان در محل نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده پس از پایان برگزاری این انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی لنده 9 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی کاندیدای انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی بودند.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا گفت: یکی از اهداف این انتخابات ارزش‌بخشی به مسائل مذهبی و برنامه‌ریزی مطلوب جهت مراسمات و مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان است.

سرپرست تبلیغات اسلامی تاکید کرد: تعداد 9 نفر از مسئولین هیئت‌های مذهبی در این شهرستان کاندیدای شورای هیئت های مذهبی شده‌اند که در پایان این رای گیری تعداد 5 نفر بعنوان اعضای اصلی و 2 نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شده اند.

وی با اشاره به آرای مأخوذه در این انتخابات گفت:در این دور از انتخاب خانم ثریا جرنده و آقای حسن عزیزی با کسب 26 رأی، مهدی محمدی با 24 رأی، ابوالحسن عزیزی‌کتج با 20 رأی و محمد جواد لشکری با 17 رأی به عنوان اعضای اصلی  این شورا انتخاب شدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: فخرالدین علیزاده با 14 رأی و علی فولادی با 13 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تاکید کرد: افراد انتخاب شده باید با طراحی و برنامه‌ریزی مناسب شرایط را برای حضور سایر هیئت‌های مذهبی و ارتقای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی را در دستور کار خویش قرار دهند و همکاری با این اعضا مهمترین گام برای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌ها است.

انتهای پیام/82013/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول