اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش 351 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان گفت: 351 هزار و 535 نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

آموزش 351 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از کلاس‌های این مرکز دارند.

وی به عملکرد شش ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: تعهد مرکز در طول این مدت 550 هزار نفر ساعت آموزش بوده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان ادامه داد: 351 هزار 535 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان به دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای محقق شده است.

این مسئول به عملکرد و تعهد برنامه آموزشی مراکز ثابت و شعب زیرمجموعه‌ای فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اشاره کرد و بیان داشت: تعهد مرکز 250 هزار نفر ساعت آموزش بوده است.

افشاری اضافه کرد: عملکرد مرکز شهید بهشتی در طول شش ماهه نخست سال‌جاری 245 هزار نفر ساعت آموزش است.

وی در ادامه به عملکرد و تعهد برنامه آموزشی مرکز بهشتی در پادگان‌های زنجان اشاره کرد و گفت: تعهد فنی و حرفه‌ای بهشتی 100 هزار نفر ساعت آموزش و عملکرد این مرکز 61 هزار 316 نفر ساعت آموزش است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان به عملکرد و تعهد برنامه آموزشی مناطق روستایی مرکز اشاره کرد و گفت: تعهد مرکز شهید بهشتی 70 هزار نفر ساعت آموزش در مناطق روستایی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال‌جاری 38 هزار و 886 نفر ساعت آموزش در این مناطق محقق شده است.

افشاری به عملکرد و تعهد برنامه آموزشی شاغلین بنگاه‌های اقتصادی فنی و حرفه‌ای مرکز بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد مرکز 130 هزار نفر ساعت آموزش بوده است.

وی ادامه داد: عملکرد مرکز شهید بهشتی در این حوزه 15 هزار 249 نفر ساعت آموزش گزارش شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان به مجوز صدور و آغاز دوره‌های آموزشی مختلف در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: تعهد مرکز بهشتی 250 نفر ساعت آموزش بوده است.

این مسئول متذکر شد: در این حوزه مجوز 201 نفر ساعت آموزش در طول شش ماه نخست سال‌جاری محقق شده است.

افشاری اظهار داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول