اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جام آزادگان

پناه‌آفرین قم مقابل اکباتان‌کوثر تهران متوقف شد

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در هفتمین هفته از دور رفت مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم اکباتان کوثر تهران تن به تساوی داد.

پناه‌آفرین قم مقابل اکباتان‌کوثر تهران متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از دیدارهای دور اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادگان در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی این فصل مقابل میهمان خود تیم اکباتان کوثر تهران تن به تساوی داد تا نتواند به رده‌های بالاتر از مکان هشتم گروه نخست این رقابت‌ها نزدیک شود.

بازی‌های هفته هفتم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جمعه شب با انجام چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری داخل خانه به دومین تساوی این فصل رضایت داد.

فوتبالیست‌های تیم پناه‌آفرین قم در این دیدار خانگی در حضور تماشاگران قمی حاضر در مجموعه ورزشی تختی قم در پایان جدالی نزدیک و نفس‌گیر نتوانستند موفقیت‌های خود را ادامه بدهند و در نهایت مقابل میهمان نه چندان مطرح خود با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شدند.

کسب این تساوی بعد از سه تساوی متوالی در هفته‌های چهارم تا ششم از دور رفت لیگ آزادگان، نتیجه چندان خوبی برای نماینده فوتبال قم نبود و سبب شد تا پناه آفرین یکی دیگر از دیدارهای خانگی خود در لیگ این فصل را با پیروزی پشت سر نگذارد.

در حالی که پناه‌آفرینی‌ها در شش بازی قبل خود تنها با یک پیروزی و یک تساوی و تحمل چهار شکست میدان را ترک کرده بودند که بخت زیادی برای کسب سه امتیاز داشتند، در نهایت دو بر دو با میهمان خود به تساوی رسیدند و اندوخته‌های خود را بعد از هفت بازی به پنج امتیاز رساندند.

حریف هفته هفتم تیم فوتبال پناه آفرین قم در مسابقات دور رفت مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم اکباتان کوثر تهران یکی از تیم‌های انتهای جدولی در گروه نخست رقابت‌ها بود که متوقف کردن پناه‌آفرین قم برای آنها نتیجه بسیار خوبی بود.

در این گروه تیم فوتبال بام مشهد‌الرضا با کسب 17 امتیاز از هفت مسابقه در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد در حالی که تیم فوتبال استقلال قائمشهر نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاده است و تیم‌های فوتبال شهدای ساری و پیروزی گرمسار در مکان‌های بعدی جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

شاگردان بهرام جوازان در این مسابقه نتیجه خوبی کسب نکردند تا در هفته‌ای که سایر رقبا موفق به شکست حریفان خود و تداوم پیروزی‌های خود شدند، پناه‌آفرین با قبول دومین تساوی این فصل خود در گروه نخست همچنان در مکان هشتم جدول رده‌بندی بایستد.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول