اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم

پناه‌آفرین قم به قعرنشین لیگ آزادگان باخت

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری حساس از چهارمین هفته رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی ناباورانه شکست خورد.

پناه‌آفرین قم به قعرنشین لیگ آزادگان باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف ظهر امروز هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت و طی آن پناه‌آفرین قم در دیداری که انتظار می‌رفت برنده باشد، ناباورانه مغلوب شد.

براساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان پدرام جوازان در تیم فوتبال پناه‌آفرین قم بعد از اینکه در نخستین دیدار خانگی میزبان تیم فوتبال عقاب گنبد بودند، در هفته دوم به استقلال جنوب تهران باختند و در هفته سوم در قم تلاش آنها برای کسب نخستین پیروزی این فصل و نخستین برد در دیدارهای خانگی به نتیجه رسید و از سد گرند خراسان گذشتند و به دنبال دومین پیروزی این فصل به مهمانی تیم شهرداری سمنان رفتند.

نماینده قم در این دیدار نخستین برد خارج از خانه را در مهمانی شهرداری سمنان جستجو می‌کرد اما باز هم تلاش آنها بی‌نتیجه ماند و به جای پیروزی و یا حتی تساوی، در عین ناباوری دومین باخت این فصل لیگ آزادگان برای آنها به ثبت رسید.

تیم‌های فوتبال پناه‌آفرین قم و شهرداری سمنان در دیداری حساس از هفته چهارم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان به میدان رفتند و در پایان 90 دقیقه این سمنانی‌ها بودند که به برتری یک بر صفر دست یافتند و تیم شهرداری سمنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاگردان پدرام جوازان در این دیدار در حالی که سعی کردند بازی بهتری نسبت به مسابقه هفته‌های اول تا سوم مقابل تیم شهرداری سمنان ارائه کنند، بارها به در بسته زدند و حتی در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند تا دومین مهمانی این فصل برای آنها دومین باخت را به همراه داشته باشد.

این دیدار در هفته چهارم فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به نخستین شکست تیم پناه‌آفرین قم منجر شد که انتظار می‌رفت نماینده قم بتواند قوی و مطمئن ظاهر شود و گام محکمی را برای رسیدن به صدر جدول و رقبای بالاتر از خود بردارد اما اینگونه نشد و نماینده قم شکستی غیر قابل پیش‌بینی را پذیرفت.

تیم فوتبال پناه آفرین در هفته اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز در مقابل تیم فوتبال عقاب گنبد در ورزشگاه تختی قم بازی کرد و در حالی که در این دیدار سه بار از حریف خود عقب افتاد اما هر بار نتیجه را جبران کرد و در نهایت تن به تساوی خانگی داد تا فرصت پیروز شدن در خانه را از دست بدهد.

این تیم در هفته دوم در تهران مقابل تیم استقلال جنوب تهران به شکست سه بر یک تن داد اما در هفته سوم توانست در ورزشگاه تختی قم تیم فوتبال گرند خراسان را با نتیجه پنج بر دو شکست داده و به نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ آزادگان دست یابد.

در این گروه علاوه بر تیم‌های فوتبال عقاب گنبد و پناه‌آفرین قم، 10 تیم دیگر نیز حضور دارند و برای صعود به مرحله دیگر لیگ جام آزادگان تلاش می‌کنند در حالی که نماینده قم در شش مسابقه میزبان و در پنج بازی مهمان حریفان خود خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول