اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ آزادگان

پناه‌آفرین قم میهمان بام مشهد‌الرضا شد

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری حساس از ششمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ آزادگان به میهمانی تیم بام مشهد‌الرضا خواهد رفت.

پناه‌آفرین قم میهمان بام مشهد‌الرضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از روز دوشنبه این هفته یعنی بیست و دوم مهرماه با انجام چند مسابقه در گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی پیگیری خواهد شد و تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعد در مدت 2 روز تا بیست و سوم مهرماه در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند.

در سال‌جاری، 60 تیم در مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان حضور دارند و برای کسب سهمیه حضور در لیگ دسته دوم در حالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که از استان قم نیز تیم فوتبال پناه‌آفرین در این بازی‌ها حضور دارد و البته عملکرد خوبی تا پایان هفته پنجم از خود به ثبت نرسانده است.

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به مصاف تیم پیروزی گرمسار رفت و در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد پناه‌آفرین در خانه ببازد، همین اتفاق رخ داد و نماینده قم به میهمان خود نتیجه را واگذار کرد.

با کسب تنها چهار امتیاز از چهار مسابقه هفته‌های گذشته لیگ دسته سوم جام آزادگان، تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در هفته پنجم با کوله‌باری از امید در دیداری که برابر تیم فوتبال پیروزی گرمسار برگزار کرد، به دنبال کسب سه امتیاز بود که نه تنها سه امتیاز بلکه حتی یک امتیاز هم از این دیدار به دست نیاورد و در خانه به حریف باخت.

حالا هفته ششم از رقابت‌های لیگ آزادگان در راه است و طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال پناه‌آفرین و بام مشهد‌الرضا در هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه بیست و سوم مهرماه در زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد برگزار خواهد شد و بازیکنان پناه‌آفرین اگر قصد راهیابی به مرحله بعد را دارند باید سعی کنند که از فرصت‌ها خوب بهره برده و فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند.

نگاهی به عملکرد تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در لیگ امسال نشان می‌دهد که بعد از این‌که هفته اول لیگ امسال با تساوی در خانه برابر عقاب گنبد همراه بود، هفته دوم با شکست سه بر یک برابر تیم استقلال جنوب تهران به پایان رسید، هفته سوم با پیروزی خانگی مقابل تیم گرند خراسان تمام شد، هفته چهارم با شکست یک بر صفر در میهمانی شهرداری سمنان رقم خورد و تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در هفته پنجم با تمام توان به مصاف تیم پیروزی گرمسار رفت اما در خانه با یک گل شکست خورد.

برنامه بازی‌های روز دوم هفته ششم لیگ آزادگان در روز سه‌شنبه 23 مهرماه به شرح زیر است:

بام مشهدالرضا ـ پناه‌آفرین قم ـ تختی ـ مشهد ـ ساعت 14:45

نوین فرست بیرجند ـ شهدای ارتش اصفهان

عمران کاران اردبیل ـ مهتاب بافت شفت

پتوی لاله اصفهان ـ ذوب‌آهن نوین اصفهان

عقاب تهران ـ مس نوین کرمان

هلال احمر گراش ـ شهرداری بم

شهرداری نوین بندرعباس ـ پرسپولیس زاهدان

ایرانجوان خورموج ـ گهرنوین دورود

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول