اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میهمانی هفته ششم

پناه‌آفرین قم مقابل صدرنشین لیگ آزادگان قرار می‌گیرد

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری حساس از مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی صدرنشین لیگ آزادگان به میدان می‌رود.

پناه‌آفرین قم مقابل صدرنشین لیگ آزادگان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ ششمین هفته دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام آزادگان سه‌شنبه این هفته در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری حساس میهمان تیم فوتبال بام مشهد‌الرضا خواهد بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال پناه‌آفرین قم و بام مشهد‌الرضا به میزبانی حریف مشهدی در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار خواهد شد و نماینده فوتبال قم در سومین بازی خارج از خانه مقابل حریف مطرح خود به دنبال جبران امتیازات از دست رفته دیدارهای گذشته است.

صبای نوین قم در این دیدار حساس بعد از 2 هفته بدون کسب پیروزی به دنبال دومین پیروزی خود در مسابقات این فصل لیگ آزادگان است، اما گویا کار بسیار سختی برای تیم بام مشهد‌الرضا صدرنشین گروه اول مسابقات لیگ آزادگان خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در ششمین هفته از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 14:45 عصر روز سه‌شنبه بیست و سوم مهرماه در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال بام مشهد‌الرضا به میدان خواهد رفت.

در این گروه هم‌اکنون تیم فوتبال بام مشهد‌الرضا با کسب سه پیروزی، 2 تساوی، 9 گل زده و سه گل خورده با 11 امتیاز از پنج مسابقه در حالی که هیچ‌یک از دیدارهای گذشته خود را واگذار نکرده در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است و مدعی اول صعود به شمار می‌رود.

البته مشهدی‌ها یک رقیب جدی در کنار خود دارند که تیم استقلال قائمشهر است و قائمشهری‌ها با همین تعداد امتیاز و البته به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده‌اند و نزدیک‌ترین تیم‌ها به این 2 مدعی صعود، تیم‌های 9 امتیازی پیروزی گرمسار و خونه به خونه امیرکلای مازندران در رده‌های سوم و چهارم جدول هستند.

استقلال جنوب تهران، شهدای ساری و اکباتان کوثر تهران نیز با هشت امتیاز در رده‌های پنجم، ششم و هفتم جای دارند و تیم پناه‌آفرین قم با چهار امتیاز تیم رده هشتم جدول رده‌بندی گروه اول لیگ آزادگان به شمار می‌رود و امیدوارانه به مصاف تیم بام مشهد‌الرضا خواهد رفت.

در این گروه تیم‌های شهرداری سمنان و گرند خراسان نیز بر حسب تفاضل گل با چهار امتیاز نهم و دهم هستند، کاسپین چالوس با سه امتیاز و عقاب گنبد کاووس با 2 امتیاز در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی گروه اول لیگ آزادگان جای دارند.

برنامه بازی‌های هفته ششم تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی لیگ آزادگان به شرح زیر است:

دوشنبه 22 مهرماه

اکباتان کوثر تهران - شهدا ساری

استقلال جنوب تهران - عقاب گنبد کاووس

گرند خراسان - خونه به خونه امیرکلا

پیروزی گرمسار - کاسپین چالوس

شهرداری سمنان - استقلال قائمشهر

سه‌شنبه 23 مهرماه

بام مشهدالرضا - پناه‌آفرین قم در ورزشگاه تختی مشهد ساعت 14:45

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول