اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ آزادگان

پناه‌آفرین قم در خانه به مصاف پیروزی گرمسار می‌رود

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در دیداری خانگی و حساس از رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف تیم پیروزی گرمسار می‌رود.

پناه‌آفرین قم در خانه به مصاف پیروزی گرمسار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز وارد هفته پنجم از دور رفت خود می‌شود و طی آن در یکی از دیدارهای مهم که در شهر مقدس قم به انجام می‌رسد، تیم فوتبال پناه‌آفرین قم از تیم پیروزی گرمسار پذیرایی می‌کند.

پناه‌آفرین به عنوان نماینده فوتبال قم در حالی امسال برای آزمودن شانس خود به منظور صعود به دسته بالاتر به رقابت با حریفان می‌پردازد که در مرحله اول لیگ امسال باید 11 مسابقه برگزار کند و از این تعداد بازی در 6 مسابقه میزبان و در پنج بازی میهمان خواهد بود.

این تیم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم است و امسال در حالی نماینده قم در لیگ آزادگان شده است که مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و 60 تیم حاضر در این رقابت‌ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

این در شرایطی است که بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال کشورمان، تیم‌های حاضر در بازی‌های امسال لیگ دسته سوم جام آزادگان ابتدا در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت 2 تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

همچنین در دور دوم این مسابقات 12 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در 2 گروه 13 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت 2 تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

این در حالی است که با توجه به انصراف تیم وحدت خاوران بیرجند از حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور برنامه دیدارهای این تیم لغو شده و تیم پیروزی شیروان به باشگاه کاسپین چالوس و تیم مصطفی‌لو تبریز به باشگاه آذر کوثر و تیم آفاق فیروزکوه به اکباتان تهران واگذار شده است چراکه به دلیل تبانی، تیم پیروزی شیروان به سقوط به یک دسته پایین‌تر محکوم شد.

از سوی دیگر با توجه به اعلام انصراف صیادان کیش (معاونت ورزش) از شرکت در مسابقات لیگ دسته سوم، باشگاه عقاب تهران به عنوان جایگزین نماینده کیش در لیگ امسال حاضر شده است، ضمن این‌که با توجه به انصراف باشگاه شهرداری قوچان از حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم، باشگاه گرند خراسان از سوی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی جایگزین این تیم شد که یکی از حریفان تیم پناه‌آفرین قم است و در هفته سوم با حساب پنج بر 2 به تیم پناه‌آفرین قم باخت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول