اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتانباف خبر داد

بهره‌برداری از زیرگذرهای بزرگراه حرم تا حرم

شهردار منطقه 20 تهران از بهره‌برداری سه زیرگذر بزرگراه حرم تا حرم به منظور سهولت عبور و مرور ادوات مکانیزه کشاورزی و صنعتی خبر داد.

بهره‌برداری از زیرگذرهای بزرگراه حرم تا حرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، منصور کتانباف با اشاره به اینکه قطعه پایانی بزرگراه امام علی(ع) در قالب طرح حرم تا حرم از اراضی کشاورزی و صنعتی عبور کرده است، گفت: زیرگذرهای خیابان درختی، ترانسفو و صنعت واقع در بزرگراه حرم تا حرم آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه 20 عبور و مرور ادوات مکانیزه کشاورزی و صنعتی را از مهمترین اهداف احداث زیرگذرهای مورد اشاره برشمرد و افزود: احداث 20 کانال عرضی آبروی کشاورزی از دیگر اقداماتی بوده که همزمان با احداث بزرگراه حرم تا حرم انجام شده تا خللی در عملیات کشاورزی اراضی محدوده این بزرگراه ایجاد نشود.

وی به پیشرفت 40 درصدی دسترسی غرب به جنوب بزرگراه حرم تا حرم به بزرگراه شهید رجایی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش دسترسی‌های همسطح به شبکه معابر و بزرگراهی منطقه 20 نظیر لوپ عبدالرحمن صوفی و ایجاد دسترسی به جاده ورامین نیز در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.

بر پایه این گزارش، شهرداری منطقه 20 تهران با هدف سهولت دسترسی شهروندان تهرانی به حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) مسیر بزرگراه حرم تا حرم را احداث کرده که کاهش بار ترافیکی شبکه معابر بزرگراهی منطقه 20 از دیگر پیامدهای آن است.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول