اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

خواسته مردم در بزرگراه اهر – تبریز محقق نشده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: خواسته مردم و مسئولان شهرستان در بزرگراه اهر – تبریز محقق نشده است.

خواسته مردم در بزرگراه اهر – تبریز محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگراه اهر – تبریز با انتقاد از کندی عملیات اجرایی پروژه بزرگراه اهر – تبریز اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در اجرای این پروژه اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و موجبات نارضایتی مردم و مسئولان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه فصل کاری منطقه به علت موقعیت آب و هوایی شهرستان در حال اتمام است، افزود: متأسفانه آن طور که باید و شاید انتظار می‌رفت به وعده‌های داده شده که قسمتی از قطع اول و سوم حداقل تا شهریورماه به اتمام برسد تاکنون به اتمام نرسیده و هر روز شاهد تصادفات متعدد در این جاده و عزادار شدن جمعی از شهروندان هستیم.

فلاحی‌باباجان تأکید کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که مسیر اهر تا گردنه گویجه‌بئل و مسیر تبریز به خواجه در سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا حداقل قسمتی از بار ترافیکی این جاده کاسته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های انجام شده برای تأمین اعتبارات لازم در ردیف بودجه سال 92 مبلغ 5 میلیارد تومان و از 12 میلیارد تومان از محل فروش سهام، گام‌های بسیار قابل توجهی را برای تأمین اعتبارات لازم برای تسریع اعتبارات صورت گرفته است، انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی و مسئولان دست‌اندرکار، پیمانکاران با تعامل و همکاری با ادارات شهرستان شاهد بسیج تمام امکانات و ماشین‌آلات برای اتمام تعهداتی که در این پروژه داده شده، باشیم.

وی گفت: انتظار توقعات مردم شریف منطقه برای تسریع در اجرای این پروژه توقع به جا است و باید با ساز و کارهای عملی در این پروژه تسریع شود و هیچ عذر و بهانه‌ای در کندی عملیات اجرایی مورد قبول نبوده و باید تلاش شود تا آخر مهرماه مسیر اهر تا گوجه‌بئل به اتمام رسد.

این نماینده مجلس همچنین تسریع در عقد قرارداد پیمان برای قطعه دوم این بزرگراه را از دیگر خواسته‌های مردم و مسئولان منطقه برشمرد و به تلاش همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن آن و عقد قرارداد تأکید کرد.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول