اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار تهران در جنوب تهران خبر داد

تکمیل و راه‌اندازی دسترسی‌های بزرگراه امام علی (ع)

قائم مقام شهردار تهران در نشست بررسی وضعیت پهنه‌های پیرامونی بزرگراه امام علی (ع) از تکمیل و راه‌اندازی دسترسی‌های بزرگراه امام علی (ع) در آینده نزدیک خبر داد.

تکمیل و راه‌اندازی دسترسی‌های بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران, نشست بررسی وضعیت پهنه‌های پیرامونی بزرگراه امام علی (ع) با حضور قائم مقام شهردار تهران، معاونان، مدیران عامل ادارات کل، شرکت‌ها و حوزه‌های شهرداری تهران و شهرداران مناطق پیرامونی بزرگراه در جنوب تهران برگزار شد.

قائم مقام شهردار تهران در این جلسه که پس از بازدید میدانی از مسیر بزرگراه برگزار شد، اعلام کرد: بحث تعیین تکلیف معارضان و تملک، فعالیت‌های مربوط به امور شهری شامل زیباسازی، فضای سبز و نورپردازی، تامین نور معابر منتهی به بزرگراه و کلیه اقدامات در مسیر بزرگراه به غیر از پل خاوران باید تا 15 آبان ماه تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

عیسی شریفی افزود: کار بسیار بزرگ و با ارزشی با کمک و همکاری همه مجموعه به ثمر نشسته است و تنها جزییاتی در حاشیه بزرگراه باقیمانده که با سرعت در دست است و تاکید ما بر این است که همه با هم به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی پای کار باشند تا پروژه به نحو مطلوب به نتیجه برسد و در این زمینه فرقی بین معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق نیست.

وی با تاکید بر اثرات روحی روانی و فرهنگی اجتماعی پروژه بر زندگی شهروندان گفت: مسیر اتوبوس تندرو بزرگراه و بحث حمل و نقل عمومی نیز باید تا پایان آبان ماه تکمیل شود تا ضمن جوابگویی به مردم، خدمتگزار خوبی هم برای آنان باشیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز در این جلسه یادآور شد: به لطف خدا و همکاری و زحمات همه دوستان ستاد و مناطق کارها در این زمینه به خوبی پیش رفته است و امیدواریم باقیمانده کار نیز به همین شکل اجرایی گردد تا در زمان تعیین شده بتوانیم کار را سامان دهیم.

مازیار حسینی افزود: ساماندهی حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، تامین روشنایی کندروها و معابر محلی مشرف به بزرگراه، جمع‌آوری آبهای سطحی و بازدید و کنترل مستمر تله‌های زباله‌گیر در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

علی‌اکبر انجمنی مدیر شهری جنوب تهران نیز به با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دوره قبل در این راستا در منطقه انجام شده است، یادآور شد: در طی مدت کوتاهی که از انتصاب بنده در منطقه می‌گذرد ضمن انجام چندین نوبت بازدید میدانی و برگزاری جلسات مستمر در این ارتباط، اقدامات مربوطه با بهره گیری از تدابیر و رویکرد جهادی شهردار تهران در حال اجراست.

این گزارش حاکی است، در این جلسه معاونان و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری تهران و شهرداران مناطق حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه اجرای پروژه مذکور پرداختند.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول