اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لار خبر داد

اجرای 4 کیلومتر عملیات خاکبرداری بزرگراه لامرد ـ پارسیان

مدیرکل راه و شهرسازی لار گفت: پروژه بزرگراه لامرد ـ پارسیان استان هرمزگان یک پروژه ملی و استراتژیک است و تاکنون چهار کلیومتر عملیات خاکبرداری آن انجام شده است.

اجرای 4 کیلومتر عملیات خاکبرداری بزرگراه لامرد ـ پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، داریوش نصر صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لامرد، اظهار داشت: لامرد یک شهرستان هماهنگ است و یکی از موفق‌ترین شوراهای اداری استان فارس را دارد.

وی افزود: تلاش کردیم در حوزه شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت‌های بالای هر شهرستان اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لار با بیان اینکه تونل گردنده شهید باقری لامرد یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک جنوب استان فارس است، تصریح کرد: با تلاش‌های نماینده مردم لامرد و مهر و دیگر مسئولان ارشد این شهرستان‌ها تاکنون حمایت‌های بسیار خوبی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.

نصر اضافه کرد: در حال حاضر سه پیمانکار در این پروژه بزرگ ملی فعالیت دارند و 82 درصد ابنیه فنی آن انجام شده است.

این مسئول با اشاره به وجود سه نقطه حادثه‌خیز در بخش علامرودشت لامرد نیز بیان داشت: عملیات یکی از سه نقطه تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لار خاطرنشان کرد: مطالعات محور علامرودشت ـ لامرد و ورودی این بخش از شهرستان لامرد به تونل گردنده شهید باقری انجام شده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: محور زین‌الدین ـ کمشک بخش اشکنان نیز فعال و ابنیه فنی انجام و قیر مورد نیاز تامین شده است که امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.‌

نصر در ادامه سخنان خود به پروژه احداث بزرگراه لامرد - پارسیان استان هرمزگان اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه بزرگراه لامرد ـ پارسیان استان هرمزگان یک پروژه ملی و استراتژیک محسوب می‌شود و تاکنون چهار کلیومتر عملیات خاکبرداری آن انجام و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لار اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم به صورت مشارکتی این پروژه مهم را واگذار کنیم تا استان فارس به راحتی به خلیج فارس ارتباط پیدا کند.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول