اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهر ماه سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 21 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ تبریز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از اتمام 21 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ تبریز تا پایان مهرماه سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 21 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اورجعلی علیزاده ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز که با حضور نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس، فرماندار اهر و پیمانکاران این پروژه برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری با پیگیری‌های انجام شده سرعت اجرای این پروژه از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و تا پایان مهرماه سال‌جاری 13 کیلومتر از مسیر اهر به تبریز و 8 کیلومتر از مسیر تبریز به خواجه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: عملیات آسفالت مسیرهای یاد شده در مرحله اتمام است و از اول هفته جاری عملیات نصب تابلو، گاردریل، خط کشی و سایر علائم هشدار دهنده و راهنما آغاز شد که امیدواریم با اتمام این قسمت از پروژه شاهد کاهش ترافیک باشیم.

این مقام مسئول مشکل مهم این پروژه را کمبود اعتبار اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه از محل اعتبارات ملی و بودجه سال 92 مبلغ 57 میلیارد ریال به این پروژه لحاظ شده ولی تاکنون فقط 13 میلیارد ریال از اعتبارات تخصصی وصول شده که این رقم جوابگوی طلب پیمانکاران و کارهای اجرا شده نیست و پیمانکاران این دو پروژه در سال‌جاری بالغ بر 60 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه کرده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از 100 میلیارد ریال برای پیمانکاران قطعه اول و سوم معوقه داریم و بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز برای تملک زمین‌های مسیر این پروژه اعتبار نیاز داریم که امیدواریم با اختصاص اعتباری که مبلغ 172 میلیارد ریال از محل کمک دارایی و سرمایه و فروش سهام به این پروژه شده که در صورت اختصاص به موقع شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/60004/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول