اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سینما شاهین طلایی:

صدای مهدی مدرس در روز عید غدیر طنین‌انداز می‎شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: صدای مهدی مدرس در روز غدیر در سینما شاهین طلایی طنین‌انداز می‌شود.

صدای مهدی مدرس در روز عید غدیر طنین‌انداز می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازار برگزاری کنسرت در اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه در شاهین‌شهر داغ است، خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی به تکاپو افتاده‌اند تا لحظات شادی را برای هواداران خود در سراسر کشور به وجود آورند، از این رو با راه‌اندازی تور‌های کنسرت پائیزی شهر به شهر می‎چرخند و در پائیز گرمی‌بخش محافل غزل و موسیقی می‎شوند.

مهدی مدرس از جمله خوانندگانی است که سبک نوینی در موسیقی پاپ دارد و هر از چندگاهی اصفهان مهد فرهنگ و تمدن را برای اجراهای خویش برمی‎گزیند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: مدرس دوم و سوم آبان ماه مهمان شاهین‌شهری‌هاست تا قطعات به‌یادماندنی همچون بزار بره خود که به سبک پاپ هست را به اجرا درآورد و گریزی نیز به آلبوم خود دارد.

حسینعلی آقائیانزاد اظهار کرد: کنسرت پاپ مهدی مدرس در چهار سانس راس ساعت 16 روز‌های مذکور در سینما شاهین طلایی برگزار می‌شود که علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به مراکز فرهنگی و هنری شهرستان شاهین‌شهر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/63023/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول