اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ارزش‌های نهفته در غدیر باید زنده بماند

فرماندار کوهبنان گفت: باید ارزش‌هاى نهفته در عید غدیر همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا شود.

ارزش‌های نهفته در غدیر باید زنده بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در حاشیه حضور در منزل یکی از سادات کوهبنان در روز عید ولایت و امامت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باید به خود ببالند در سرزمینی زندگی می‌کنند که چتر ولایت و رهبری بر سر آنان سایه افکنده و زمینه عزت و سرافرازی آنان را در جهان رقم زده است.

وی خاطر نشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مسئله ولایت و رهبری در جامعه اسلامی جان تازه‌ای گرفت و مردم در نقاط مختلف جهان فهمیدند در سایه ولایت است که می‌توان در برابر قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان با قدرت و شجاعت ایستادگی کرد، لذا طی سال‌های گذشته شاهد بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای مختلف جهان از جمله خاورمیانه بوده‌ایم.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان و همچنین پیشرفت‌ها و توفیقات به دست آمده در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و حتی اقتصادی و نظامی مرهون ولایت و رهبری است.

متقی تصریح کرد: ما وظیفه‌ای بسیار سنگین در دفاع از ولایت و رهبری داریم و باید با تمام وجود در خدمت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم تا زمینه استقرار حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.

وی متذکر شد: غدیر نه‌تنها به عنوان روزى تاریخى‏، بلکه به عنوان یک عید اسلامى‏ مطرح است پس باید این روز را عید گرفت و به شادمانى پرداخت تا ارزش‌هاى نهفته در این روز عظیم همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز مردم ولایتمدار کوهبنان بزرگ‌ترین جشن را در شهرستان برگزار تا بار دیگر بر حمایت خود از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید و زمینه نابودی و خفت دشمنان ولایت و رهبری را رقم بزنند.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول