اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

13 آبان باید باشکوه برگزار شود

فرماندار پلدختر گفت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان باید باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود، زیرا این روز، روز میثاق با شهیدان و بیعت با رهبری است.

13 آبان باید باشکوه برگزار شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطف تداوم و تکامل انقلاب اسلامی است، افزود: این روز عامل وحدت و یکپارچگی ملت ایران اسلامی است و ابهت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی، در دنیا شکسته شد.

وی 13 آبان را مظهر بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان دانست و گفت: 13 آبان مهمترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی و یاد‌آور رشادت‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در دفاع از انقلاب اسلامی و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکاست که از این روز به انقلاب دوم نام برده شده است.

رشیدی اظهار داشت: در 13 آبان‌ماه سال‌های57،43و 58 سه رخداد بزرگ تاریخ به وقوع پیوست که یادآور رشادت‌های اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش‌آموزان در دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در سال 1343حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه تبعید شد و در سال 1357 کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز و در سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه  13آبان باعث خودباوری ملت ایران شد، گفت: یوم‌الله 13 آبان نماد وحدت ملت همیشه در صحنه ایران است و همه اقشار مختلف مردم باید به نحو شایسته در این راهپیمایی عظیم و مهم حضوری پرصلابت داشته که بدون شک راهپیمایی امسال بخاطر تحولات جهانی و منطقه خیلی اهمیت دارد.

رشیدی با بیان اینکه رخداد تاریخ ساز 13 آبان زبونی و ناتوانی استکبار را ثابت کرد افزود: یوم‌الله 13 آبان حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 13 آبان پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

فرماندار پلدختر با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور لزوم حضور گسترده مردم بیش از پیش احساس می‌شود و مردم با حضور خود بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان می‌دهند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول