اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

آمریکا در 13 آبان امسال از ملت ایران سیلی خواهد خورد

امام جمعه شوشتر گفت: آمریکا از ملت ایران در 13 آبان سال‌جاری سیلی قوی خواهد خورد و مردم برای این روز ثانیه شماری می‌کنند.

آمریکا در 13 آبان امسال از ملت ایران سیلی خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار کرد: آمریکا با اقدامات دوپهلو قصد دارد ایران را به موضع ضعف بکشاند ولی این اتفاق نخواهد افتاد و ملت ایران در 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

وی گفت: البته در سیاست خارجی کشور از رهبری پیروی می‌کنیم و از دولت حمایت خواهیم کرد ولی به این مسئله نیز نیم‌نگاهی داریم که استکبار جهانی در مذاکره با ایران چگونه عمل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ‌گاه حاضر نمی‌شویم در مذاکراتی حضور پیدا کنیم که دست بالا با استکبار باشد و در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل خواهیم کرد.

 

*مراسمات ملی و مذهبی را جدی بگیریم

 

امام جمعه شوشتر گفت: مراسمات ملی و مذهبی را در سطح شهرستان شوشتر باید جدی گرفت و به این دلیل باید کوشید تا این مراسمات به بهترین وجه ممکن گرامی داشته شوند.

وی تاکید کرد: به منظور برپایی مراسمات در سطح شهرستان شوشتر ستادی برپا شده است که معاون فرماندار رئیس این ستاد است و همه دستگاه‌های اجرایی در این ستاد عضو هستند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان توجه داشته باشند مصوبه‌های ستاد مراسمات شهرستان شوشتر برای همه ادارات لازم‌الاجراست و همه در این زمینه همکاری کنند.

*اهتمام ویژه به نماز

سلیمانی درباره اهتمام به نماز گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به نماز استوار است و به این دلیل باید کوشید تا در برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز گام برداریم.

وی افزود: مردم را در زمینه ستاد عتبات عالیات مطلع کنید و بگذاریم تا خود در راستای ابراز ارادت به حریم اهل بیت(علیهم السلام) گام بردارند.

انتهای پیام/72006/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول