اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

غدیر نقطه پیوند نبوت و امامت است

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: غدیر نقطه پیوند نبوت و امامت است.

غدیر نقطه پیوند نبوت و امامت است

مجید جلیل سرقلعه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت فرارسیدن عید غدیر، اظهار کرد: عید غدیر جایگاه بسیار عظیم و والایی در اسلام دارد تا جایی که در قرآن کریم خداوند از این روز به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت یاد کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی بزرگان دین از عید غدیر به‌عنوان یک روز با عظمت یاد کرده‌اند، گفت: عید غدیر یکی از رویدادهایی است که آثار و برکات آن تا قیام قیامت بر زندگی انسان‌ها جاری و ساری خواهد بود.

جلیل سرقلعه عید غدیر خم را عید همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها برشمرد و افزود: عید غدیر تفسیر امامت و ولایت امیر مومنان حضرت علی(ع) است.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسلمانان نسبت به مسئله غدیر وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: حادثه غدیر منشأ تحول بزرگی در جهان اسلام در طول تاریخ شد و امروز مسلمانان و شیعیان جهان از مواهب آن، بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز رسالت مسئولان و متولیان در گسترش فرهنگ غدیر بسیار سنگین است و باید در این زمینه تلاش و برنامه‌ریزی منسجمی را ارائه کرد.

جلیل سرقلعه با تاکید بر اینکه واقعه غدیر جایگاه امامت و ولایت را در جامعه تبیین می‌کند، بیان داشت: تلاش برای نهادینه‌کردن فرهنگ غدیر وظیفه آحاد جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول