اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج خبر داد

برگزاری جشن غدیر در 10 نقطه قلعه‌گنج

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: سال جاری در 10 منطقه از شهرستان قلعه‌گنج جشن بزرگ غدیر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن غدیر در 10 نقطه قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: چالش‌های فرهنگی در جنوب کرمان و شهرستان قلعه‌گنج وجود دارد که باید در این زمینه کار شود، نقاط قوت و ضعف فرهنگی شناسایی و برای برون‌رفت از این چالش‌ها اقدام مؤثر انجام شود.

وی افزود: در زمینه اقدامات فرهنگی باید به مناسبت‌ها اهمیت داده شود و با این کار بسیاری از مشکل‌ها قابل رفع است، چراکه ذهن مردم آمادگی کامل برای پذیرش فرهنگ ناب را دارد.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: مسایل فرهنگی حد و مرز ندارد و قدم برداشتن در حوزه فرهنگی راهکار پیشرفت است و در این زمینه به کارهای کوچک نباید قناعت کرد.

نجنو تصریح کرد: بزرگان و ائمه اطهار (ع) الگوی رفتارهای مناسب دینی هستند و می‌توان در تجمع‌ها از این الگوها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌ها به مناسبت‌های تقویمی بیشتر آشنا شوند، بزرگداشت هر مناسبتی در ذهن مردم و مخاطبان کنجکاوی ایجاد می‌کند و می‌تواند یک ایده مناسب و کار آمد برای مردم باشد.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: عید غدیر در فرهنگ تشیع از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و در آسمان و زمین از شهرت خاصی بهره‌مند است.

نجنو با بیان اینکه ولایت امام علی(ع) گواهینامه عبور از پل صراط است، اذعان داشت: دین ما نشان می‌دهد که کمال دین در ولایت‌پذیری است و اهمیت به این نکته باید هر روز بیش از پیش شود.

وی افزود: دنیا فهمیده است که موفقیت‌های نظام اسلامی ما به برکت ولایت و امامت است و دشمنان هرگز نمی‌توانند در صفوف ولایت‌پذیری مردم رخنه ایجاد کنند.

نجنو بیان داشت: سال جاری در 10 منطقه از شهرستان قلعه‌گنج جشن بزرگ غدیر برگزار می‌شود که با اجرای برنامه گروه‌های فرهنگی هنری از پایتخت و هنرمندان قلعه‌گنجی امیدواریم به خوبی از عهده انجام این امر دینی بر بیاییم.

انتهای پیام/80004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول