اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی استاندار اصفهان:

غدیرخم سبک زندگی ولایی را با حاکمیت صالحان معرفی کرد

مشاور فرهنگی استاندار اصفهان گفت: غدیر خم راه صحیح را از ناصحیح مشخص کرد و با حاکمیت صالحان بر جامعه، سبک زندگی ولایی را معرفی کرد.

غدیرخم سبک زندگی ولایی را با حاکمیت صالحان معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده امشب در جمع مردم اصفهان و مشتاقان اهل‌البیت (ع) در جشن بزرگ غدیر خم اظهار کرد: غدیر دارای نکات و آموزه‌هایی است که یک نوع سبک زندگی اسلامی و ولایی را با حاکمیت صالحان به ما معرفی می‌کند.

وی بیان داشت: در بحث غدیر از ابتدا هویت‌بخشی انسانها توسط پیامبر اکرم(ص) با بسترسازی لازم و فراهم کردن الزامات آن از جمله دعوت عمومی از مردم برای حج همراه خانواده‌هایشان انجام شد.

رئیس کارگروه عفاف و حجاب استانداری اصفهان گفت: در غدیر خم تشکیل یک تمدن اسلامی با حاکمیت صالحان رقم خورد، در غدیر خم خط بطلان بر جهل کشیده شد.

این مسئول اذعان کرد: بحث غدیر راه صحیح زندگی را از ناصحیح نشان داد، سند حقانیت انسان‌های آزاده غدیر خم است.

صادق‌زاده عنوان کرد: بر همه ما شیعیان فرض و واجب است که خطبه غدیر خم را با دقت بخوانیم، چراکه غدیر خم سبک زندگی ولایی و راه صحیح زندگی را برای ما ترسیم کرد.

وی متذکر شد: امشب آمده‌ایم که با امیرالمؤمنین علی (ع) بیعت کنیم.

مشاور فرهنگی استاندار اصفهان، ابراز داشت: آنجا که مسلمانان و شیعیان از اهل‌البیت (ع) جدا شوند همیشه دچار مشکل شده‌اند و تمسک به امامان معصوم (علیهم‌السلام) همیشه راه نجات بوده است.

وی اظهار داشت: در این مراسم از بهترین ادارات و دستگاه‌های دولتی که در زمینه عفاف و حجاب عملکرد خوبی داشته‌اند، تجلیل و تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است که میهمان ویژه این مراسم رسول زرگرپور، استاندار اصفهان است.

به گزارش فارس؛ جشن بزرگ غدیر خم با حضور سیل عظیمی از مردم اصفهان و مسئولان دولتی شهر اصفهان به همراه خانواده‌هایشان در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز شده است.

انتهای پیام/63001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول